Nie jesteś zalogowany.

Wyniki szukania

Wyniki szukania 1-20 z łącznie 197.

środa, 27. grudzień 2017, 07:14

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Wesołych Świąt

Wzajemnie Panno Izo

niedziela, 24. grudzień 2017, 10:04

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Amnestia

Witam droga Administracjo cały zespole Feo mam taka propozycje moze droga administarcja przyjzała by sie serwerowi ru z tego co wiem u nich była AMNESTIA dla graczy moze i u nas by to zatosowan wiadomo nie do tyczy to cinkciarza ale reszte mozna by poprostu powypuszczac z lochow fajna sprawa by była , swietnie bysmy zaczeli NOWY ROK .Gracze by byli wdzieczni i to by był ukłon w strone graczy. Pozdr. Rafał Ps.Wiem,wiem zaraz beda krzyki ale mi to lotto.

niedziela, 17. grudzień 2017, 09:54

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

przyszłość serwera pl

Sir Adrian moge mowic do Ciebie normalnie czyli Wojciechjel suportem tez Ty sie zajmujesz bo wiesz o co mi chodzi ja uwazam ze moja sprawe powinienes zgłosic do admina na rozpatrzenie tego ale po co sam podjołes decyzje i mnie olałes niestety ja to tak odebrałem druga sprawa pisałem na suport odnosnie elki mestwa na miesiac po co ludzi wprowadzacie w bład i nie jest to nigdzie sprecyzowane czy na sklepieniach ona działa oddasz mi teraz 400 zł za ta elke nie sadze jak zwykle wypniecie sie tyłkiem...

niedziela, 17. grudzień 2017, 06:24

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

przyszłość serwera pl

Ja tez smiem twierdzic ze nie ma zadnego polskiego admina a jak juz jest to jest to jakas postac z gry pod przykrywka .Podaje przykłady napisałem grzeczne na suport ze chciałem odzyskac pare rzeczy za bryle nie tam jakies 50 bryli tylko około 200-500 bryli to dostałem odpowiedz takie chamskie nie . Czy to jest nomalne w stosunku do ludzi co wpłacaja tu pieniadze wydaje mi sie ze nie pozdr Rafał

czwartek, 10. listopad 2016, 09:36

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Zmiany po upku 28.09.2016

Jonh_B u nas w klanie Baho chciał sprzedac kirys za weksle na 16 lvl zero zainteresowania cena to 2500g wiec nic sie nie zmieni z wekslami tak mi sie wydaje kto bedzie chciał miec cudaka to sobie kupi i tyle na 16 lvl druga s prawa ten kto wchodzi na 16 lvl musi miec minimum 1000g zeby zaczac cos działąc nie wspomnie o repei Waltrei ktor atzreba wbijac iskrami kto by sie przejmował wekslami. Jeszcze jedno odnośnie bryli ja kupiłem czar za 500 bryli wydałem na niego około 2500g wiec nie dziw sie ...

środa, 9. listopad 2016, 11:32

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

zabrany bonus do męstwa za premium 'po cichu'

Jak cos to prosze o zwrot 35 bryli na moje konto

piątek, 21. październik 2016, 17:35

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Stały bonus do męstwa za premium

Działa ja mam niebieska premke normalnie za sklepienia daje u nas na 16 na lvl 8600 mestwa ja dostaje za wygrana walke 10200 jakos tak .

niedziela, 9. październik 2016, 01:04

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Psiarnia

Cytat autorstwa »Helmut« Cytat autorstwa »Rafał_78« MOeze ja sie wypowiem biłem na tym czyli 60 bryli goldów mi wyszło 250 w tym ze 200 kryształow + 10 oczek 135 czaszek ze 20 triad expa wbiłem niecałe 5% z odpalonym amuletem na triady normalnie? walki w tej psiarni są 'nieco' szybsze, więc pewnie można nadropić tego trochę Tak z odpalonym amuletem na triady i było tak ze ostatnie 30 walk (czyt. 300 mobów) nie poleciała zadna triada

piątek, 7. październik 2016, 22:41

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Psiarnia

Odwrotnie triad 135 a czasszek ze 20

piątek, 7. październik 2016, 22:36

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Psiarnia

MOeze ja sie wypowiem biłem na tym czyli 60 bryli goldów mi wyszło 250 w tym ze 200 kryształow + 10 oczek 135 czaszek ze 20 triad expa wbiłem niecałe 5%

czwartek, 29. wrzesień 2016, 09:08

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Zmiany po upku 28.09.2016

09:06 Zdobyto: 10 punktów reputacji Profanatorów Grobów. Straciłeś: Nefrytowa łuseczka 40 pcs.

środa, 7. wrzesień 2016, 17:00

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Rozszczepianie triad

Cytat autorstwa »Paskud« Ach ta losowość Feo Są już może podane wymagane składniki na kult triad? 5000 tys. jąder efrylu

środa, 7. wrzesień 2016, 07:38

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Rozszczepianie triad

Moze Panie Helmut robia ustawiena po kult triad i dlatego przycieli bo pewnie tzreba bedzie oddawac .

piątek, 26. sierpień 2016, 07:30

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Szybkie jaskinie :/

Cytat autorstwa »Helmut« Soulshade przypomnij sobie albo niech Ci koledzy przypomną obcięcie męstwa dla przegranego w walkach na sklepieniach tak ze 2 update'y temu, przez co 90% osób mające słabsze statystyki (mniejszą szansę na wygranie walk) skutecznie się ze sklepień wyleczyło. Bo za przegraną instę z samymi przegranymi walkami dostawali nawet po 3-5k męstwa, a przed tym upkiem 10-15k. To jest przyczyna dla której nastapiło to 'zmęczenie materiału' Dokładnie Helmut z tym sie zgodze ludzie n...

sobota, 13. sierpień 2016, 21:43

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Kiedy zostanie naprawiony problem ze sklepieniami?

Czy ktos wogóle tu pracuje czy gra idzie samopas?

sobota, 13. sierpień 2016, 17:54

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Kiedy zostanie naprawiony problem ze sklepieniami?

Droga administracjo kiedy zostanie naprawiony boog ze sklepieniami ?Przenosi mnie ze sklepieni na nasz server 2-3 minuty dlaczego ? Gracze z COM i DE zawsze moge wejsc drugi raz ale niestety POLACY nie dlaczego jestesmy tak dyskryminowani ?

czwartek, 11. sierpień 2016, 13:22

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Co jest nie tak w grze [Rozmowa graczy serwera, nie temat do zamknięcia :)]

Cytat autorstwa »Be_Happy« co jest nie tak? gracz który ma avatar za 4000zł zadaje 2 tygodnie temu pytanie o item za 2000zł który chce kupic i nikt mu nawet nie raczy przez ten czas odpowiedzieć. Racja niestety nic dodać nic ująć.

piątek, 29. lipiec 2016, 22:55

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Oszust z DE na sklepieniach

Falen ja poprostu chce otrzymać odpowiedź od Administracji to ona sie powinna wypowiedzieć mam jeszcze jedno pytanie czy ten czar działa na 3 szkoły magii.

piątek, 29. lipiec 2016, 20:34

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Pytanie do ADMINISTRACJI PL

Witam. Mam pytanie na temat czaru za bryle chodzi mi dokładnie o ten czar http://warofdragons.pl/artifact_info.php?artikul_id=27875 Moje pierwsze pytanie czy działa na sklepieniach? Drugie pytanie czy jak działa na sklepieniach można z tego korzystać? Trzecie pytanie jak działa na sklepieniach to czy przypadkiem za jakis czas nie zostanie zablokowane czy Administracja zrobi zwrot gotówki? Prosze o odpowiedz Administracji w tej sprawie.

środa, 27. lipiec 2016, 19:19

Post na forum autorstwa: »Rafał_78«

Jednoreki bandyta kilka pytań

Bandyta bardzo dobrze działa kilka razy miałem że z 2TYś goldów zostawało mi 200g wiec nic sie nie zmieniło wszystko po staremu rada dla nałogowych jest taka opcja jak bank mozna goldy zamrozić naprawde pomaga