Nie jesteś zalogowany.

Drogi gościu, serdecznie witamy na stronie: Forum Legenda: Wojna Smoków. Jeśli są to pierwsze odwiedziny tej strony, zapoznaj się z Pomocą. Dowiesz się, jak korzystać z tej strony. Oprócz tego musisz się zarejestrować, żeby móc korzystać ze wszystkich funkcji tej strony. Skorzystaj z formularza rejestracji, żeby się zarejestrować lub zapoznaj się dokładnie z procesem rejestracji. Jeśli dokonałeś już rejestracji, możesz się tu zalogować.

142

piątek, 13. czerwiec 2014, 14:53

ale jedne etap ominięto....

http://mentorzy.info/index.php/eventy/fe…emnosci#welandr

natomiast ostatni jest pełen błedów (cos nowego?)
płaskowyż miał być podzielony poziomami i nie miało być atasków obcej rasy

bohaterscy versagerzy w akcji:
http://warofdragons.pl/fight_info.php?fi…=1&server_id=12
to smutne ;(
Co smutne Bodzio? Jak mnie Iron ciarał na fej na plato to nie było lamentu a teraz nawet ludziki płaczą ze lejemy magmarów a moze te małe lvl helpa zawołali?

143

piątek, 13. czerwiec 2014, 14:55

ale jedne etap ominięto....

http://mentorzy.info/index.php/eventy/fe…emnosci#welandr

natomiast ostatni jest pełen błedów (cos nowego?)
płaskowyż miał być podzielony poziomami i nie miało być atasków obcej rasy

bohaterscy versagerzy w akcji:
http://warofdragons.pl/fight_info.php?fi…=1&server_id=12
to smutne ;(
Co smutne Bodzio? Jak mnie Iron ciarał na fej na plato to nie było lamentu a teraz nawet ludziki płaczą ze lejemy magmarów a moze te małe lvl helpa zawołali?
Rafał ... to taki żarcik :)

144

piątek, 13. czerwiec 2014, 15:13

O której przewidziane jest pojawienie się olbrzyma?

145

piątek, 13. czerwiec 2014, 15:34

za te ataki na magmarow proponuje wejsc do walki po stronie chaosu

146

piątek, 13. czerwiec 2014, 15:41

litwin ich załatwi :) cwaniacy wbijająccy na niske lvl żal ludzi miejscie trochę honoru : chociaż w grze.

147

piątek, 13. czerwiec 2014, 15:49

Może wrócimy do tematu ? ^^

Olbrzym ma podobno być w Twierdzy Więziennej. A o której można wiedzieć? ;)
Aaequam memento rebus in arduis seware mentem

148

piątek, 13. czerwiec 2014, 16:14

Gdzie jest (ciach)!! yyy tzn giganty chaosu :D

Post był już redagowany 1, ostatnio przez »Paleovenus« (13. czerwiec 2014, 20:00) z następującego powodu: nikogo tu nie interesuje polityka i religia


149

piątek, 13. czerwiec 2014, 16:32

Czy ja śnię, czy on już CHODZI w Twierdzy?
Aaequam memento rebus in arduis seware mentem

150

piątek, 13. czerwiec 2014, 16:33

Nie ma tej misji, ponieważ ten etap właśnie się skończył.
Ok. Dzieki za odpowiedź:)

151

piątek, 13. czerwiec 2014, 16:41

Aaequam memento rebus in arduis seware mentem

152

piątek, 13. czerwiec 2014, 18:43

Kayzer soze to mit :D Kobayashi to Legenda :)

 Klan Strażników Ludzi  Silk [11] 

Profesjonalista

Posty: 1 561

Miejsce zamieszkania: Poland/Bydgoszcz

  • Wyślij wiadomość

153

piątek, 13. czerwiec 2014, 19:15

na pewno jest jakiś sensowny powóc, np/ nie było czasu na to albo bład gry, a szkoda bo to zawsze ekstra karteczki, no nic za rok bedze lepiej :P

154

piątek, 13. czerwiec 2014, 19:50

Kayzer soze to mit :D Kobayashi to Legenda :)
...ale to nie jego sie wszyscy bali... :D

155

piątek, 13. czerwiec 2014, 20:11

ja tam nic nie dostałem za udział w tej walce

Posty: 544

Miejsce zamieszkania: Polska

Zawód: Zielarz, Alchemik

  • Wyślij wiadomość

156

niedziela, 15. czerwiec 2014, 09:21

Cząstki chaosu

Czy będą one rozdane po walce z niszczycielem?Uczestniczyłem w walce, a cząstek nie otrzymałem :thumbdown:

157

niedziela, 15. czerwiec 2014, 12:27

ale walka miała miejsce w piątek popołudniu

158

niedziela, 15. czerwiec 2014, 13:23

a kto robi cos w robocie w piatek popoludniu? nikt, wiec poczekajmy do poniedzialku-srody :P

159

poniedziałek, 16. czerwiec 2014, 15:29

Zle przyznane czastki chaosu

15:10 Gratulujemy! Zwyciężyłeś w boju z Gigantem Chaosu! Otrzymałeś bonus w postaci Cząstka Chaosu 25 szt.:)

Z tego co rozumiem jestem w pierwszej 50 graczy ktorzy zadali najwiecej strat co za tym idzie nalezy mi sie 100 czste wiec domagam sie przyznania mi brakujacuch 75 czastek

link do walki

http://warofdragons.pl/fight_info.php?fi…t=1&server_id=0

160

poniedziałek, 16. czerwiec 2014, 20:49

ja dostałęm czastki w 2 partkiach 25 szt+ jakies 30min potem 75 szt.. czyli w sumie 100 za jakeis 350 dmg ;]

Wątek ten przegląda teraz oprócz Ciebie 1 użytkownik/-ów:

1 odwiedzający