Nie jesteś zalogowany.

Drogi gościu, serdecznie witamy na stronie: Forum Legenda: Wojna Smoków. Jeśli są to pierwsze odwiedziny tej strony, zapoznaj się z Pomocą. Dowiesz się, jak korzystać z tej strony. Oprócz tego musisz się zarejestrować, żeby móc korzystać ze wszystkich funkcji tej strony. Skorzystaj z formularza rejestracji, żeby się zarejestrować lub zapoznaj się dokładnie z procesem rejestracji. Jeśli dokonałeś już rejestracji, możesz się tu zalogować.

1

wtorek, 19. sierpień 2014, 20:37

Konkurs Wod

Konkurs WOD


Witam!!!!!


Szanowni gracze


Wraz z powolnym nastaniem jesieni i długich jesiennych wieczorów;(, podczas których możecie przelać na komputer swoje pomysły, propozycje i odpowiedzi, gracze WOD postanowili wziąć sprawy w swoje ręce i zaproponowali przeprowadzenie konkursu, do którego to Administracja zgodziła się przydzielić nagrody.
:D :D
Konkurs ten, który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu odbywać się będzie cyklicznie.

PRZEBIEG KONKURSU
Co drugi poniedziałek na forum zadane zostanie pytanie lub temat pracy. Odpowiedzi prosimy przesyłać w formie priv na forum do moderatora wojciechjel. Wraz z napływaniem odpowiedzi będą one umieszczane anonimowo wraz z przyporządkowanym do wypowiedzi numerem. Czas wysyłania prac/odpowiedzi upływa w niedzielę o północy w tygodniu ogłoszenia pytania. W kolejnym tygodniu od poniedziałku do czwartku do północy każdy z graczy może w formie postu głosować na maksymalnie 2, Jego zdaniem najlepsze wypowiedzi. W niedzielę ogłoszone zostaną najbardziej popularne, wybrane przez Was wypowiedzi. W kolejnym dniu Administracja zadba o przesłanie nagród najlepszym.

10x drogocenna skrzynia http://warofdragons.pl/artifact_info.php?artikul_id=1002765
II miejsce - 2x talia kart
10x drogocenna skrzynia
III miejsce - talia kart oraz 10x drogocenna skrzynia
Miejsca IV-X - 10x drogocenna skrzynia

ZASADY KONKURSU

1. Każdy z graczy może przesłać tylko 1 odpowiedź na zadane pytanie/temat pracy,
2. Zabronione jest spamowanie i offtop pod tematem konkursu,
3. Co 2 tygodnie zostanie ogłoszone pytanie/temat pracy związane z grą Legenda Wojna Smoków
4. Swoje odpowiedzi proszę przesyłać w formie priv na forum do moderatora wojciechjel.
5. Niedopuszczalne jest kopiowanie już udostępnionych wypowiedzi. Kopiowanie grozi dyskwalifikacją,
6. Po upływie wyznaczonego czasu każdy gracz będzie miał prawo zagłosować na dwie wybrane przez siebie odpowiedzi i wypowiedzi. Dana wypowiedź nie może być potem zmieniana,


:thumbsup: Zapraszamy do udziału w konkursie :thumbsup:

Osoby które wysłały odpowiedzi na mail'a nie muszą wysyłać drugi raz na forum.

Organizatorem konkursu jest gracz LLIRIA

Post był już redagowany 1, ostatnio przez »wojciechjel« (20. sierpień 2014, 08:53)


2

środa, 20. sierpień 2014, 12:26

I EDYCJA KONKURSU


WYMYŚL I OPISZ W KILKU ZDANIACH WŁASNĄ INSTANCJĘ.

Odpowiedzi, zgodnie z zasadami konkursu, proszę przesyłać do 24 sierpnia 2014 do godz 24.00.


:thumbup: Życzymy powodzenia i wielu kreatywnych pomysłów !!!! :thumbup:

3

środa, 20. sierpień 2014, 19:40

NR 1

Instancja: Równina Obłąkania (dostępna przez 2 godz. co 7 dni)

Lokacja wejścia - ziemie zmarłych

W instancji będą duchy (podobne do tego pupila duszka), a ich HP będą uzależnione od poziomu gracza. Będzie z nich dropić oprócz standardowej kasy, także dodatkowe 10% podobnie jak z garnuszka. Istotnym dropem tej instancji będą także Dukaty Obłąkania, za które będzie można wymienić w sklepie specjalne nagrody. :thumbup:


NR 2

Witam.
Instancja "Królestwo Tarzana", dostępna dla graczy 3-10 lv, przez 4 godziny co 4 dni.
Instancja składa się z 12 lokacji, w tym 3 z bossami. Bossów spotykamy w 4, 8 i 12 lokacji licząc od wejścia. W pozostałych lokacjach są potwory, małpy, po 5 w każdej. Potwory mają liczbę hp uzależnioną od lv gracza, co sprawia, że instancja jest na jednakowym poziomie trudności dla każdej grupy poziomów. Małpy mają szanse na cios "rzut bananem" -dostajesz normalne obrażenia, upadasz, tracisz ruch i dodatkowo 5% hp. Mogą go użyć 3x w walce.
1. Boss - Terk, goryl
dla 3-4 lv ma 1k hp
dla 5-6 2k
dla 7-8 3k
dla 9-10 4k
Specjalne ciosy: rzut bananem - utrata ruchu i 10% hp,
gruba skóra - bije się go po 0 dmg przez 3 rundy.
2 boss -Tantor, słoń.
dla 3-4 1500 hp
dla 5-6 2500
7-8 3500
9-10 4500
Specjalne ciosy : ukłucie - tracisz 20% hp w wyniku zatrucia w ciągu 40 sekund. do użycia 3x
kąpiel - słoń tryska w ciebie zimną wodą zmywając wszelkie efekty leczące od eliksirów i zwojów.
zaskoczenie - jeśli twój poziom hp spadnie poniżej 20%, słoń przygniecie cię nogą, zabierając resztę twojego hp (umierasz)
3. boss - Tarzan
3-4 200 hp
5-6 3500
7-8 4500
9-10 5500
Specjalne : zew Tarzana - przywołuje do walki 4 małpich pomocników. Mają niższe hp od tych w lokacjach, ale robią więcej uników.Tarzan używa go jeśli ma 60% hp. Można ominąć przywołanie, jeśli wejdzie nam stun przy tej ilości hp Tarzana.
leczenie (opcjonalnie) - TArzan za każdą małpe, której nie zabiliśmy w lokacjach leczy sobie 3% hp.
Ciasne więzy - stunuje nas na 3 rundy, podczas tych 3 rund nie atakuje nas, tylko ładuje się na silniejszy cios.
Tarzan na blok odpowiada krytykiem.
Instancję możemy przejść na 2 sposoby :
1) dłuższy - zabijając po kolei małpy w lokacjach
2) krótszy - nie zabijając małp, ale Tarzan leczy sobie po 3% hp. Jednakże, jeśli wybierzemy tę opcję i nie zabijemy ani 1 małpy, pojawia się na czacie informacja: Bogowie obserwując Twoją mężną walkę z Królem Dżungli, postanowili zesłać na Ciebie swoje błogosławieństwo, obdażając Cię bonusem 2-4k męstwa.
Z Pierwszych 2 bossów sropem są totemy, potrzebne do otwarcia drogi do Tarzana.
Z Tarzana leci : kasa 0,2-1g i 1-2 drogocenne monety gnomów, które Tarzan skrzętnie ukrywał, jako swój skarb.


NR 3

Instancja biblioteka
Witam,
Mam do przedstawienia mini instancję, oto ona:
Instancja składałaby się z sześciu pomieszczeń, w każdym pokoju
znajdowałby się mędrzec, który zadawałby pytania, jeśli odpowiedź byłaby
prawidłowa przyznawałoby się punkty przyjaźni w ilości 1 sztuki(
pytania dotyczyłby Feo, wiedzy na temat gry, mechaniki, regulaminu itd.)
. Jeśli odpowiedź byłaby prawidłowa otwierałyby się kolejne drzwi,
jeżeli odpowiedź byłaby zła oznaczałoby to koniec instancji. Schemat
powtarzałby się aż do szóstych drzwi, gdzie leżałby skrzynka, z której
dropiłoby albo
1) sterty papieru wraz z efrylem (5 szt),
2) efryl 10 szt.
3) figurki droga do bohaterstwa
4) hełm brawury
5) puchar baducha
6) efryl niskiej jakości 10 szt.
7) monety drogocenne 2szt.
8 )moneta gnomów 10 szt.
Wypadnie itemów zależałoby od szczęścia.
Instancja miałaby charakter symboliczny, dostępna raz na tydzień przez 2
godziny, miałby zapoznać użytkowników z zasadami panującymi w feo, jego
historią itp.

Post był już redagowany 2, ostatnio przez »wojciechjel« (21. sierpień 2014, 08:58)


4

czwartek, 21. sierpień 2014, 09:01

NR 4


Sala Amoku

Ostatnia sala w świątyni boga zniszczenia Talaara, w której bawił się swoimi więźniami. Wrzucał ich do niej z zawiązanymi oczami, siadał na swoim tronie i urządzał krwawy konkurs: kto pierwszy zdobędzie 50 skalpów wychodzi wolny. Instancja uruchamia się automatycznie co 2 godziny. Zgłoszenie należy potwierdzić 5 minut przed startem. Minimalna liczba uczestników: 5 Maksymalna liczba uczestników: bez ograniczeń Wszyscy uczestnicy walczą w jednej sali jako niewidki. Zakończenie: kiedy 1 z uczestników zdobędzie 50 skalpów Wymuszone zakończenie: po 90 minutach Za walki uczestnicy zdobywają męstwo na zasadach identycznych do sal Tallaara. Dodatkowo za 5 pierwszych miejsc pod względem ilości skalpów doliczany jest bonus w postaci męstwa analogicznie do sal Tallaara.
Wyruszaj na krwawe łowy do Sali Amoku!


NR 5

Moja instancja byłaby rozgrywana na podstawie labiryntu. Otóż drużyna składająca się z 5 graczy ma za zadanie przedostać się do wyznaczonego celu. W trakcie instancji dana rasa może utrudniać przeciwnej dostęp do celu. Kiedy któryś z uczestników zginie podczas walki, odradza się w bazie i jego podróż zaczyna się od nowa. Podczas instancji nie można używać moroków, tylko i wyłącznie wierzchowce. Wygrywa drużyna która w całości jako pierwsza przedostanie się do wyznaczonego celu.


NR 6


Nazwa instancji : Labirynt Chaosu.
Dostępna : co 7 dni.Od 5 lvlu.
Lokalizacja instancji: Północny Awanpost.

Idea całej instancji polega na połączeniu zdobycia reputacji Dżagernautów i Bojownikó z Chaosem. Instancja przeznaczona jest od 5 levela po uprzednim wykonaniu misi Gambit z zasadami.
Instancja Labirynt Chaosu jak sama nazwa wyglądałaby jak schemat labiryntu a, w zaułku kolejna skrytka Świata Feo czyli możliwość wydobycia dziurawych butów, skór, metali, papiery itp.
W zależności od lvl dostępnych będzie 3 bosów każdy w innym rogu labiryntu.
I BOSS: (5-7 lvl) Przenikający Gung WO -(możliwośc wbicia reputacji Bojowników z Chaosem do 1500 oraz reputacji dżagernautów również do 1500 pkt ).
II BOSS: (8-10) Niszczycielski Profanator HO ( możliwość wbicia reputacji Bojowników z Chaosem do 2500 oraz reputacji dżagernautów również do 2500)
III BOSS: (11+) Potępiony Generał Ujar MO ( reputacja Bojowników z Chaosem do 2800 dżagernauci 2800)
IV BOSS: (13-16 lvl) Niepokonany Władca Egnu (reputacjja Bojowników z Chaosem 3000 dżagenarnauci do 3000).
Z każdego Bosa losowo mogą wypadać eliksiry chaosu oraz Serce Chaosu, które w zależności od medalu dżagernautów wymieniamy na konkretną ilość rtęci. Ciekawostką jest iż, nie jest konieczne bicie bosów w większej Grupie, jednakże trzeba być dobrze przygotowanym (blesy, moroki itp.). Sens bicia samodzielnego ma znaczenie przy Bosie III Potępionym Generale Ujar Mo z, którego losowo mogą wypadać cenne artefakty potrzebne do kultu Bojowników z Chaosem (tarcza, hełm naramienniki itp.). Do
samodzielnego Bicia jednak zalecane są lvl 13+ . Na niższym duże koszty.

Tak to pokrótce wszystko wygląda :) Najciekawsze w tej instancji jest to, iż można połączyć zdobywanie 2 reputacji, dzięki temu gracz zyskuje na czasie.

Post był już redagowany 1, ostatnio przez »wojciechjel« (21. sierpień 2014, 09:06)


5

czwartek, 21. sierpień 2014, 14:37

NR 7



Instancja: Ruiny Boga Nienawiści
Dostępna: co 7 dni dla graczy od 3 lvl-u
Aby wejść do instancji trzeba złożyć ofiarę z 1 szt smoczej krwi
Szanowne Wojowniczki, Szanowni Wojownicy!
Na naszą krainę padł cień groźby. W ruinach zamków naszych przodków pojawił się przywołany przez swoich zwolenników Bóg Nienawiści który chce przejąć władzę nad światem Feo. Nie martwcie się jednak jeszcze nie zdołał przybrać ludzkiej postaci, aby tego dokonać potrzebuje smoczej krwi. Niestety jego sługą udało się pojmać młodego smoka. lecz nie wszystko jeszcze stracone, chwyćcie za broń, pokonajcie siły zła i uwolnijcie smoka. Nie pozwólmy by Bóg się odrodził i terroryzował nasz świat!
Instancja składa się z 5 lokacji, w każdej lokacji znajduje się boss.
BOSS I
Nazwa: Potworzysko
hp:999
Efekty:Ściaga zwoje leczenia, leczy się przez całą walkę 5hp w ciągu 15sek
Dropy z bossa:
Losowo:
-sterta papierów -eliksir życia -efryl 10szt
BOSS II
Nazwa:Behemot
hp:1200
Efekty:Ściąga zwoje leczenia, przywołuje do pomocy 2x Półsłonie(210hp) i 2x Półhipcie(315hp). Co 10 ruchów rzuca głazem 1 rzut odbiera od 50 do 120hp
Dropy z bossa:
Losowo:
-sterta papierów -eliksir życia -eliksir giganta -efryl 10 szt -hełm brawury
BOSS III
Nazwa:Amarok
hp:1700
Efekty: Rozszarpanie skóry: odbiera po 10pkt hp co 30sek. Oślepienie: używa co 2 minuty, czas działania 1 ruch, cios nie trafia w bossa. Leczy się przez całą walkę 5hp w ciągu 15 sek
Drop z bossa:
Losowo:
-sterta papierów -eliksir życia -eliksir giganta -efryl 10 szt -hełm brawury -pęcherzykowaty metal
-skóra ragtichrona -figurka droga bohaterstwa
BOSS IV
Nazwa :Rybogryf
hp:2300
Efekty: Leczy się przez całą walkę 5hp w ciągu 15 sek. Uderzenie ogona: ogłusza przeciwnika na 3 ruchy. Przywołuje do walki 5 gryfów(401hp). Dziobnięcie: Odbiera 5hp co 15sek- działa 3 minuty.
Drop z bossa:
Losowo:
-sterta papierów -eliksir życia -eliksir giganta -efryl 10 szt -hełm brawury -pęcherzykowaty metal
-skóra ragtichrona -figurka droga bohaterstwa -maska strachu
Nazwa:Bóg Nienawiści
hp:2500
Efekty: Leczy się przez całą walkę 5hp w ciągu 10sek. Ogłuszenie: ogłusza przeciwnika na 3 ruchy. Czarna magia: zabiera 10hp co 15sek. Przywołuje do pomocy: 4x Adept magii (500hp)
Drop z bossa:
Losowo:
-sterta papierów -eliksir życia -eliksir giganta -efryl 10 szt -hełm brawury -pęcherzykowaty metal
-skóra ragtichrona -figurka droga bohaterstwa -maska strachu -sarkofag kleszcz
Dodatkowo w ostatniej lokacji znajduje się uwięziony smok. Za kliknięcie na jego kajdany otrzymujemy: Skruszone kajdany 1szt. 20sztuk Skruszonych kajdan można wymienić na Puchar Badducha.


NR 8




Jaskinia Śmiercionośnych Bestii
To instancja do której może wejść grupa maxymalnie 2osobowa. Wejść można do niej co 7 dni. Jest otwarta przez 12h.
Wejście do jaskini znajduje się na Miejscu Zagłady. Po przejściu przez Portal Zniszczenia trafiamy do Groty pierwszej próby. Należy tam zabić 5 strażników jaskini.
Ich siła jest zależna od poziomu gracza.
lv 3 = 400hp
lv 4 = 600 hp
lv 5 = 900 hp
... Z każdego leci sfera. Po zdobyciu 5 sfer możemy spokojnie wejść do instancji.Sfery przydadzą się po wejściu.
W Sali Przeznaczenia (początkowa sala instancji) znajduje się 5 identycznych portali. Każdy portal prowadzi do innego bossa, a że portale są identyczne gracz nie wie na jakiego potwora się wybiera. Podczas jednego wejscia do instancji możemy przejść tylko przez 1 portal. Gracz wybiera portal i trafia do kolejnej lokacji : Korytarz Ciemności.
Do bossa możemy dojść niszcząc strażników znajdujących się na 5 bramkach. Każda brama ma 8 strażników.
Jeden ze strażników jest bardzo silny.
Jego charakterystyki dla 3lv :
-700pz
-ciosy 25-35
-Bloki, uniki, krytki zdarzają się często.
-Otacza go Mroczna Aura, która pochłania wszystkie straty mu zadawane. Aurę można zdjąc wcześniej zdobytymi sferami. Trzeba je spakować do paska i rzucić podczas walki.
Charakterystyki pozostałych strażników bram dla 3lv:
-200pż
-ciosy 15-20
-0 efektów magicznych
-Mało uników, bloków, krytyków.
Do walk na bramach można używać wszystkich moroków oraz wierzchowców.
Po przejściu przez wszystkie 5 bram trafiamy do Komnaty Smoka ...
Każdy boss ma własną komnatę, każda inaczej się nazywa.
A więc nazwy brzmią :
-Komnata Smoka Ciemności
-Komnata Lodowego Smoka
-Komnata Smoka Zniszczenia
-Komnata Smoka Chaosu
-Komnata Bezlitosnego Smoka
Charakterystyka bossów dla 9lv :
-Smok Ciemności
* 4617 pż
* ciosy 60-80 (kryt do 220)
* Usuwa wszystkie negatywne efekty użyte przeciwko niemu za pomocą zaklęcia : Ciemny Zew.
*Niszczy wszystkie moroki za pomocą zaklęcia : Zniszczenie ducha , do walki można używać tylko wierzchowców i złotego rogu.
- Lodowy smok
*8514 pż
*ciosy 70-95 (kryt do 230)
*Nie ściąga negatywnych efektów
*Nie niszczy moroków
-Smok zniszczenia
* 3200 pż
*Ciosy 50-70
*Niszczy wszystkie moroki za pomocą zaklęcia : Zniszczenie ducha , do walki można używać tylko wierzchowców i złotego rogu.
*Posiada magiczne efekty
-Przerażenie -ciosy wojownika zostają osłabione o 50% na 10 ruchów.
-Odrodzenie - Smok 6 razy w ciągu walki uderza ciosem -66, przywraca mu to 66pż.
-Oddech zniszczenia - Smok widząc, że wojownik jest bliski śmierci (posiada mniej niż 15% pż), używa oddechu, który natychmiast zabija wojownika.
-Smok Chaosu
*2300 pż.
*Ciosy 50-60
*Niszczy moroki zaklęciem Esencja chaosu
*Można przywoływać wierzchowce, ale ich ciosy są osłabione o 70%.
*Przywołuje 5 strażników chaosu (dla 9lv są to gungi WO)
*Gdy ma mniej niż 50% życia może używać magii "Wampir chaosu". Zadaje wtedy 99pkt strat i odradza 99pż.
-Bezlitosny smok :
* 800 Pż.
*Ciosy 50-55
*Każdy morok i wierzchowiec zostaje natychmiast usunięty z walki, a smok tym samym regeneruje swoje życie do maxymalnego poziomu.
*Używa magicznych efektów
-Aura nieśmiertelności. -Pochłania 1000 pkt strat.
Z każdego smoka leci Skrzynia Bestialskiego Potwora.
W skrzyni znajdujemy 20pkt losowej reputacji - Bojownicy z chaosem/Dżagernauci/Flaudyni/Poszukiwacze reliktów/Łowcy martwiaków.
W skrzyni oprócz tego znajdujemy losowo trzy z niżej wymienionych rzeczy
-Puchar badducha
-Sarkofag kleszcz
-Maska strachu
-Figurka bohaterstwa
-Hełm brawury
-5 Kwiatów zgryzoty
-10 ogienników
-Mała torba przemytnika
-Złe oko
-5 czaszek
-Losowy surowiec z nadistoty
-Rozkaz generała Ujar mo
-Mapa dyslokacji sił chaosu
-eliksir moc smoka
-reliktowa/unikatowa kość
-Z małym prawdopodobieństwem częsci setu Ujar Mo :rolleyes:

NR 9

Siedlisko Żywiołów
Wejście do Siedliska znajduje się na Polanie Zapomnienia.
Zalecany poziom: 5.
Czas przejścia: do 8 godzin.
Można wchodzić: raz na 4 dni.
Siedlisko Żywiołów to instancja która zamieszkują czterej słudzy wielkiego Twórcy. Nie są oni już tak potężni jak w epoce tworzenia, wiele wiele lat za nimi, jednak dalej wiodą swoje życie – niekoniecznie w zgodzie z rasami. Trzeba oczyścić to miejsce, nie można dopuścić aby ich siły urosły do większych rozmiarów!
Od wejścia do siedziby pierwszego bossa musimy przebyć 3 lokacje, w przejściach atakują nas oddziały złożone z:
- Żywiołak Ognia – 4 poziom, 312pkt życia
- Żywiołak Wody - 4 poziom, 358pkt życia
- Żywiołak Powietrza – 4 poziom, 399 pkt życia
- Żywiołak Ziemi – 4 poziom, 512 pkt życia
- Strażnik Żywiołów – 5 poziom, 450 pkt życia ( sporo uników )
Pierwszy boss: Potężny Strażnik Żywiołów [4] – 1100pkt życia, ( magia: Dar Żywiołów – dwa razy w ciągu walki Żywiołaki których siedziby chroni posyłają mu 200pkt życia ); przyzywa do walki Strażnik Żywiołów 3szt.
Po pokonaniu pierwszego bossa wypada nam 1-12 części setu ‘Zbroja Żywiołów’ ( tutaj kurtka – spodnie ) ( jest to set Turkusowy, czyli taki który pozwala na zakrycie prawdziwego setu. Aby złożyć jedną część setu potrzebujemy 12 części dla każdego itemu. – 12 na kurtkę, 12 na buty itd. )
Aby dotrzeć do kolejnego bossa musimy przejść 5 lokacji, gdzie w przejściach atakują nas:
- Mocny Żywiołak Ognia – 5 poziom, 440 pkt życia
- Mocny Żywiołak Wody - 5 poziom, 487 pkt życia
- Mocny Żywiołak Powietrza – 5 poziom, 544 pkt zycia
- Mocny Żywiołak Ziemi – 5 poziom, 620 pkt życia
- Większy Strażnik Żywiołów – 5 poziom, 530 pkt życia ( sporo uników )

Drugi boss, Żywioł Ziemi, Gardon [5] 1760 pkt. Życia ( magia: trzęsienie ziemi – zabiera 100pkt życia przez 20 sekund; deszcz kamieni – jednorazowo zabiera 60 pkt życia i stunuje na jeden ruch ); przyzywa do walki Potężne Żywiołaki Ziemi 2x 3 szt. ( 444 pkt życia ) i Strażnik Żywiołów 2szt. ( 320pkt życia, częste uniki )

Po pokonaniu Gardona wypada nam 1 -12 części setu ‘Zbroja Żywiołów’ – ( tutaj broń )
Jest również losowa szansa na drop ‘Iskry Żywiołu Ziemi’ którą wymienia się na rtęć u Dżagernautów
Do kolejnego bossa musimy przemierzyć 3 lokacje gdzie atakują nas tak jak poprzednio
- Mocny Żywiołak Ognia – 5 poziom, 440 pkt życia
- Mocny Żywiołak Wody - 5 poziom, 487 pkt życia
- Mocny Żywiołak Powietrza – 5 poziom, 544 pkt zycia
- Mocny Żywiołak Ziemi – 5 poziom, 620 pkt życia
- Większy Strażnik Żywiołów – 5 poziom, 530 pkt życia ( sporo uników )
Trzeci boss, Żywioł Powietrza Earon [5] – 1450pkt. Życia ( magia: Kojące obłoki – leczą 40% pkt.. życia przez 90 sekund, możliwe rozproszenie zwojem oczyszczenia; Rażące Błyskawice – co drugi cios Earon ładuje tę umiejętność aby po dobiciu do 25 potężnie razić wroga zabierając mu 250 pkt życia. ) Przyzywa do walki Potężne Żywiołaki Powietrza 2x 3szt. ( 390 pkt życia) oraz Strażnik Żywiołów 2szt. ( 320pkt życia, częste uniki )

Po pokonaniu Earona otrzymujemy 1 -12 części setu ‘Zbroja Żywiołów’ – ( tutaj buty – kolczuga )
Jest również losowa szansa na drop ‘Iskry Żywiołu Powietrza’ którą wymienia się na rtęć u Dżagernautów

Aby dotrzeć do czwartego bossa, będziemy musieli pokonać 3 lokacje gdzie w przejściach napadać nas będą:
- Wzmocniony Zywiołak Ognia – 5 poziom, 510pkt życia
- Wzmocniony Żywiołak Wody – 5 poziom, 553pkt życia
-Wzmocniony Żywiołak Powietrza – 5poziom 605pkt życia
- Wzmocniony Żywiołak Ziemi – 5 poziom, 667 pkt życia
- Większy Strażnik Żywiołów – 5 poziom, 530 pkt życia ( sporo uników )
Czwarty boss, Żywioł Wody – Akwalon [5] – 1900 pkt życia ( magia: niszcząca fala – zabiera wszystkim przeciwnikom 120 pkt życia przez 30 sekund; Wzmocnienie – kiedy poziom pkt. Życia Akwalona spadnie poniżej 20% jednorazowo leczy on 50% maksymalnych punktów życia ) Przyzywa do walki Potężne Żywiołaki Wody 2x3szt. ( 414pkt życia ) oraz Strażnika Żywiołów 3szt. ( 320 pkt. Życia, częste uniki )
Po pokonaniu Akwalona otrzymujemy losowo 1-12 części setu ‘Zbroja Żywiołów’ ( tutaj naramienniki – naręczaki )
Jest również losowa szansa na drop ‘Iskry Żywiołu Wody’ którą wymienia się na rtęć u Dżagernautów
Do ostatniego bossa przebyć musimy dwie lokacje, a strażnicy przejść nie róznią się niczym od poprzednich.
- Wzmocniony Zywiołak Ognia – 5 poziom, 510pkt życia
- Wzmocniony Żywiołak Wody – 5 poziom, 553pkt życia
-Wzmocniony Żywiołak Powietrza – 5poziom 605pkt życia
- Wzmocniony Żywiołak Ziemi – 5 poziom, 667 pkt życia
- Większy Strażnik Żywiołów – 5 poziom, 530 pkt życia ( sporo uników )
Piąty boss to Żywioł Ognia – Lajtir [6] – 2300 pkt życia ( magia: ściana Ognia – Lajtir tworzy przed sobą ścianę ognia która zadaje atakującemu 30% obrażeń każdego ataku [ taki proszek odwetu ] do 10 ataków – Lajtir może ustawić 3 ściany w jednej walce; Spalenie – Lajtir spala każdego wroga którego poziom punktów życia jest mniejszy niż 5% przez co przywraca sobie 25% punktów życia ) Przyzywa do walki Potężne Żywiołaki Ognia 2x 3 szt. ( 404 pkt życia ) oraz Strażnika Żywiołów 2x 2szt. ( 320 pkt. Życia, częste uniki. )
Po pokonaniu Lajtira otrzymujemy losowo 1-12 części setu ‘Zbroja Żywiołów’ ( tutaj Hełm – Łuk )
Jest również losowa szansa na drop ‘Iskry Żywiołu Ognia’ którą wymienia się na rtęć u Dżagernautów.
Kilka słów od autora:
Instancja miałaby na celu złożenie Turkusowego setu ‘Zbroja Żywiołów, gdzie każda część potrzebuje 12 INNYCH kawałków ( Broń dla Łamka – 24) zakrywającego nasz prawdziwy; poziom życia, moc ciosów czy magia bossów jest do przeanalizowania i zbalansowania – no i nie wiem co z magikami, nie ponosiliby żadnych kosztów tak więc trzeba by zrobić przedziały lvlowe albo inną instancje.
Nazwy bossów pochodzą z biblioteki, tak coby fabuła nie ucierpiała za bardzo..

Post był już redagowany 2, ostatnio przez »wojciechjel« (22. sierpień 2014, 19:54)


6

niedziela, 24. sierpień 2014, 12:31

NR 10


Witam, mój pomysł na instancję to:

Strych oszustów [5]

Opis:
Leżące pod karczmą ukryte drzwi prowadzą do wielkiego magazynu wszystkich cwaniaczkówOkręgu Wudaria i Okręgu Wigiria. Nieliczni mają do nich dostęp, a składowane są tam największe skarby, jakie udało się komukolwiek zrabować lub wyłudzić w Feo. Chodzą pogłoski, że Poker i Szuler znają przejście. Może jeśli wygrasz z nimi kilka partyjek, zobaczą w Tobie utalentowanego kanciarza i zdradzą, gdzie są ukryte drzwi?

Instancja Strych oszustów [5] dostępna jest dla graczy od 5 poziomu, którzy mają Medal Kultu Łowców Szczęścia.
Dostęp do niej jest możliwy raz na tydzień przez 12h. Aby wejść do środka, trzeba być w grupie przynajmniej 2-osobowej. Instancja znajduje się w karczmach na obu kontynentach. Aby się do niej dostać, trzeba pogadać z Pokerem lub Szulerem po osiągnięciu Medalu Kultu Łowców Szczęścia

Przejścia między lokacjami trwają 120 sekund a time-out ciosów wynosi 25 sekund.
Bossowie:
W tej instancji mamy dwóch bossów:
Matka Pokera [6] (ew. Szulera) - pozbawiona skrupułów baba, która panoszy się w skrytce, tylko dlatego, że "ma synka złodzieja". Rości sobie prawa do tego magazynu, i chociaż wszystkich ludzi traktuje tu lekceważąco, to duża część z nich czuje do niej respekt i uważa za swojego wodza. Jeśli ktoś coś ukradnie, musi jej to pokazać, a jeśli się jej spodoba, to przywłaszcza to do siebie.
HP - 2390
Zadaje ciosy po 40-50 bez bloku.
Umiejętności:
"Toż to bezczelność!" - jeśli używasz bloku w trakcie walki, każdy jej cios będzie krytyczny i nałoży ładunek szału, który zwiększy jej następny cios o 35%.
"Co ty mi tu wyprawiasz synalku?" - Gdy Matka Pokera ma poniżej 30% HP, rzuca jednorazowo na każdą istotę biorącą udział w walce Drenażowy Zwój Zatrucia - zadaje obrażenia od trucizny i leczy rzucającego o 40% zadanych strat tym zwojem.
"Synek! Chodź no tutaj!" - Gdy Matka Pokera ma poniżej 10% HP, wzywa do pomocy morokaPokera lub Szulera. (860hp, ciosy po 80-90 bez bloku)
Z bossa dropi 2-7 Schizz Piw i Głowa Minotaura, (na oba jest 100% szansy) trochę golda oraz jest niewielka szansa na otrzymanie diabelskiej kombo kostki.
Brat Złodzieja Czygryga [8] (ew. Oszusta Gluma) - w przeciwieństwie do swojego brata, on zrezygnował z samotnego życia i wybrał los zorganizowanego przestępcy. Obecnie przewodzi pewnej bandzie zwyrodnialców, mieszkających w kanałach w porcie i całkiem nieźle mu się tam wiedzie.
HP - 3400
Ciosy po 60-80 bez bloku.
Umiejętności:
"Zatrute ostrze" - Brat Złodzieja Czygryga Zatruwa swój nóż jadem zorba, przez co jego następne uderzenie zada takową ranę. (5x w trakcie walki)
"Załatwimy to po mojemu" - gdy używasz zwoju leczenia, boss narzuca na ciebie zwój, który zabiera ci 120% zdrowia, które wyleczysz. Można zdjąć zwojem antidotum.
"Zwinny jak ninja" - boss zwiększa swoją szansę uniku do 100% na okres 3 tur. Może użyć 2 razy w trakcie walki.
Z bossa dropi Talia kart (100%) oraz 50% na drugą Talię kart, ponadto otrzymujemy Skrzynię skarbów, z której wypada od 1s do 10g.
Potwory:
W lokacjach przed pierwszym bossem biegają potwory Zastraszony Zbój [5] - 640HP, ciosy po 20-40 bez bloku. Agresywny.
W lokacjach przed drugim bossem biega Uliczny Cwaniaczek - 935HP, ciosy po 45-55 bez bloku. Rzuca zielony zwój zatrucia raz na walkę. Agresywny.



NR 11

Nazwa : Złota Podkowa
Jak wiadomo każdy na niskim level chce być bogaty czyli dorobić się męstwa jada czy bz ubrać się w blu set ,ale nie mam tu na myśli żeby wszystko spadło im nam jak jabłko z drzewa . dlatego instancji powinna być otwierana raz w tygodniu . zbierało by się tam kupony , w dwa sposoby jeden zbieranie narzędziem lub drugie przez bicie mobów . zbieranie narzędziem 1 kupon około czas 30sek .bicie 1-2 kuponów . Ale po co kupony . kupony można by było wymieniać na blessy elki itd gracz poświęca czas nie traci goldów . jakie blesy nieba i tak dale wiadomo blesy można podzielić na powiedzmy 100 kuponów bles typu elka smoka i w miarę przyzwoitości różnicować tak samo z elkami . Kolejne pytanie to pewnie po co mają bić moby i tak z tego exp otóż nie przecież nie dostanie żadnego srebra dlatego moby dał bym bez expowe .

NR 12

Instancja: Lawowy brzeg.
Lokalizacja instancji: Ognista dolina.
Dostępna co 5 dni. od 8 lvlu

Ogólnie rzecz biorąc - Zadajmy sobie pytanie co nam zajmuje najwięcej czasu (poza przygotowaniem do werki:D ) ?.No własnie :) przechodzenie przez lokacje. A jak wiadomo czas to pieniądz.
Proponuje zatem otworzyć taką instancje w której po ubiciu BOSSA będzie możliwość skompletowania mapy (np 5 elementów.) Mapa ma na celu wybranie konkretnej lokacji 1 raz na miesiąc (możliwość zmiany miejsca docelowego zmienia sie gdyż w zależności od lvlu zmieniają się potrzeby; bicie danego mobka czy zbierania surowców) , miejsca które można sobie dowolnie ustalić jako miejsce docelowej teleportacji.

Na temat bosa: [Lawowy duch]

Moja propozycja:
3 bramki do bosa które trzeba oczyścić: Poziom trudności - w zależności od levelu tak jak boss. Trzech delikwentów do pokonania...
Proponuje żeby boss miał podobny styl walki i efekty jak ognisty golem...dopasowany do lvlu gracza... Poza fragmentami mapy teleportacji dropimy surowiec na reputacje reliktów... (reputację do 2800). Drop to "Lawowy medalion" :D który można przekazać Menachemowi za 10 pkt w.w. reputacji.

Post był już redagowany 3, ostatnio przez »wojciechjel« (24. sierpień 2014, 20:20)


7

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 07:40

NR 13

Instancja nazywała by się "Siedziba Chaosu"


Dostępna by była po ukończeniu misji głównej lvl 5, wbijało by się na niej reputację "Bojowników z Chaosem"
1 Bossem był by "Sługa Chaosu" 1850hp ciosy 25-40 kryty 50-80 magii brak, za pokonanie go dostawało by się 50pkt reputacji "Bojowników z Chaosem" czarów brak
2 Bossem był by "Strażnik Chaosu" w jego komnacie byłby mechanizm otwierający przejście do następnego bossa, boss miał by 3000hp ciosy 40-60 kryt 80-120, Magia "Odnowienie" gdyby miał poniżej 25%hp odnawiał by sobie życie do 40% ale tylko 1 raz, za zabicie 70pkt reputacji "Bojowników z Chaosem"
3 Bossem był by "Władca Chaosu" Ostatni boss - ciosy 50-70 kryt 100-140, 3500hp Magia "Wola Wampira" odnawia mu się 5%pkt życia z zadanych obrażeń, "Opętanie"- szansa na trafienie w przeciwnika spada do 40%, za pokonanie 130pkt reputacji "Bojowników z Chaosem"


NR 14

nazwa : "Wilczy Dół"

Instancja dla graczy z poziomem 4-7 lvl
Jest to instancja położona w Ognistej Dolinie, składająca się z 10 przejść z dwoma bossami.Każde przejście posiada bramkę, na której tak jak w OD i magiszu atakuja stwory 3 sztuki wilki waldragory 7 lvl natomiast boss to Król wilkisz posiada on przyzywanie wilków 2 na całą walke i jego staty 2700 hp
atakuje on 200-300 kryt 100-150 zwykły i 50-75 blokiem. Z bossa można zdobyć zęby wilkisza co dają 30 rtęci bez medalu


8

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 08:01

Witam

Powyżej odpowiedzi nadesłane do konkursu.

Od teraz do czwartku 28.08.2014 do 24.00 proszę o głosowanie w formie postu pod tym tematem.

Dla ułatwienia proszę aby w treści postów znajdowało się tylko maksymalnie Waszych dwóch zwycięzców

9

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 08:32

Nr3
Nr8

10

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 08:32

Nr 1
Nr 5

11

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 08:40

Nr 1
Nr 10
Aaequam memento rebus in arduis seware mentem

12

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 09:28

Nr 6
Nr 12

13

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 09:45

Nr 6
Nr 12

 Magmunit [4] 

Zaawansowany

Posty: 227

Miejsce zamieszkania: Kanały w porcie Okręgu Wudaria

Zawód: Zielarz/Alchemik

  • Wyślij wiadomość

14

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 09:54

Nr 10
Nr 14
Durszlaki są fajne.

15

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 10:44

Nr 1
Nr 8

16

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 11:04

Nr 6 Najlepszy
Nie ma co na siłę kota czesać...

17

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 11:40

Nr 10
Nr 14

18

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 12:21

Nr 4
Nr 8

19

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 12:32

Nr 8
:thumbsup:

20

poniedziałek, 25. sierpień 2014, 12:33

4 i 8

Wątek ten przegląda teraz oprócz Ciebie 2 użytkownik/-ów:

2 odwiedzający

Podobne wątki