Nie jesteś zalogowany.

Drogi gościu, serdecznie witamy na stronie: Forum Legenda: Wojna Smoków. Jeśli są to pierwsze odwiedziny tej strony, zapoznaj się z Pomocą. Dowiesz się, jak korzystać z tej strony. Oprócz tego musisz się zarejestrować, żeby móc korzystać ze wszystkich funkcji tej strony. Skorzystaj z formularza rejestracji, żeby się zarejestrować lub zapoznaj się dokładnie z procesem rejestracji. Jeśli dokonałeś już rejestracji, możesz się tu zalogować.

41

czwartek, 28. kwiecień 2016, 18:41

nwm czy to było ale dodali:
Miejsce zamieszkania: Польша/Poland :D

 Helmut [19] 

Profesjonalista

Posty: 536

Miejsce zamieszkania: Białystok

Zawód: programista

  • Wyślij wiadomość

42

czwartek, 28. kwiecień 2016, 18:53

ok jest inaczej niż na testach było

tam były mobki po 25k hp tu po 2k, tam na max blesach nie zabiłem żadnego tu bez blesow minutka:
http://warofdragons.pl/fight_info.php?fight_id=301972924
i boss na 4 ciosy:
http://warofdragons.pl/fight_info.php?fight_id=301973461
Nie wiem, czy zapomnieli włączyć dostosowania mobków do poziomu graczy czy tak zostanie, ale póki co róbcie szybko te inste kto ma chęć

p.s. proszę połączyć moje posty

43

czwartek, 28. kwiecień 2016, 18:58

Ogólnie działa to tak, że wśród cieni na bramce jest cień dowódca, którego jeśli się chyba zabije od tak, to rzuca efekt, który zabija wszystkich przeciwników. Trzeba tak rozłożyć walkę, żeby cień dowódca został zabity przez egzekucję naszego cienia. Takl jak pisał helmut - jeśli cienia nie ma w walce to się bije tak po 5. Pozostałych cieni poza dowódcą nie ma sensu bić, bo dowódca kiedy zginie (od egzekucji) z automatu zabija pozostałe cienie (jeśli dobrze przetłumaczyłem poradnik :D). Co do bossa to sprawa jest taka, ze im więcej cieni po waszej stronie tym boss słabiej bije. Taktyka, wiec polega na tym, że wszyscy rzucają na bossie cienia i tłuką jak najszybciej (jeśli wasze cienie padną, to ciosy znowu wzrosną). Boss ma efekt, z którym walczy z kilkoma osobami równocześnie, wiec można go ubić dosyc szybko.

44

czwartek, 28. kwiecień 2016, 19:59

Nie wiem czy było juz kiedyś tak ;p na rorum się wyświetla że np ja che dodać do znajomych ;p

45

czwartek, 28. kwiecień 2016, 20:03

w posiadłości w ratuszu dla lvl 16+ dodana krdyka w mieście

46

czwartek, 28. kwiecień 2016, 20:15

Możliwośc jednorazowej darmowej zmiany rasy. Potem tylko za bryle....

47

czwartek, 28. kwiecień 2016, 20:41

A może jakiś post od administracji co zostało zmienione, już kilka godzin po upku

48

czwartek, 28. kwiecień 2016, 20:50

http://warofdragons.pl/artifact_info.php?artikul_id=27863 ... czyli puszkujemy energie , jeszcze raz tyle dziennie co max w posiadłosci - SKlep Szeary <---

49

czwartek, 28. kwiecień 2016, 21:35

pomimo mojego absolutnie sceptycznego nastawienia do bicia z polowania.. stwierdzam, że nie jest tak źle.. kilka razy i tak wchodziłem w zakończone z przyzwyczajenia, kilkanaście razy trafiałem na zajętego moba i szukałem innego, a zabiłem kilka mobów więcej w 1h niż dotychczas.. ogólnei mam wrażenie, że ciosy są silniejsze.. nie wiem jak tam u was?

50

czwartek, 28. kwiecień 2016, 21:43

Mi jakby wiecej ciosów na czerwono wchodziło,albo tylko takie dziwne odczucie coś jak placebo poupkowe :)

51

czwartek, 28. kwiecień 2016, 21:45

ogólnie upek jak poprzednie, troche nikomu niepotrzebnej kosmetyki i kolejne klody pod nogi w sparwach dla graczy istotnych.
nie dziwcie sie że nie informują o zmianach, bo czym sie tu chwalic?
info o zmianach wyglądałoby tak:
-zmiejszenie dropu kasy
-zmiejszenie dropu trad, cetów, inków
-zwiększenie atrybutow potórków( intuicja, zręcznośc, ochrona, stłumienie, odbicie magii)
-zmiana wyglądu kilku okienek i innch obrazków
-dodanie kolejnych tekstów obcojęzycznych
- i jeszcze kilka kosmetycznych zmian mających na celu odwrócenie uwagi od 3 pierwszych
Jeśli rozumiesz co do Ciebie mówię, daj mi znak środkową ręką ku górze.

52

czwartek, 28. kwiecień 2016, 21:52

Możliwośc jednorazowej darmowej zmiany rasy. Potem tylko za bryle....
Człowieku przestańjuż pisać głupoty bo wszyscy pomyslą, że w zachodniopomorskim sami chorzy mieszkają.
Jeśi wydaje ci się, że zawsze masz rację.
To masz rację.
Wydaje ci się.

53

czwartek, 28. kwiecień 2016, 22:47

jeszcze tylko apropos oddawania w zamian za monety biżuterii gnomiej kolesiowi na jarmarku.. okazuje się, że można oddać ale tylko taką nawet nieporysowaną musi być 25/25 nówka. Nie wiem gdzie tu logika!? sety, łuki, kołczany dropią lub się wynosi i można mu to wtedy puszczać nowe... ale kto chce wymieniać za monety nówke fiolet biżuterię, którą ma za monety w tej samej ilości... niech daje mniej tych monet.. ale też za używane itemy

54

piątek, 29. kwiecień 2016, 00:12

Uporządkowano przedmioty w elckiej kosce

 Virgin Destroyers  Lemoon [12] 

Profesjonalista

Posty: 901

Miejsce zamieszkania: Polska

Zawód: Włamywacz 299

  • Wyślij wiadomość

55

piątek, 29. kwiecień 2016, 00:40

Brak -wcześniej wspomniany- możliwości "bicia z listy" faktycznie nie powoduje aż takiej różnicy ubitych mobów / godz, jednak kwestia dropu czysto pieniężnego została ewidentnie zmieniona na niekorzyść graczy :P rozumiem że takie postępowanie, to rozwiązanie dla problemu jakim jest ilość graczy na danym lvl... tylko chyba w niewłaściwą stronę :?: Kase bezpośrednio faktycznie można osiągnąć praktycznie jedynie za bicie mobków (wyjątek to wpłacanie), no ale pośrednio - kolejni gracze zaczną spędzać swój czas z narzędziem zamiast broni :S skoro teraz mobki płacą mniej, to nie będzie to zachętą aby "inwestować" w exp, a będzie faworyzowało jeszcze bardziej tych którzy mają ambicje i na każdym kolejnym lvl chcą osiągać kulty, rangi, jakieś ulepszane za pomocą run itemy itp...

Przez ostatnie miesiące -pomijając już aspekt (nie)istniejącej administracji- wydawałoby się, że cel jest odwrotny i została nam trochę narzucona myśl o wbijaniu kolejnych lvl, zamiast jednak zwiększyć (jeżeli wgl już zmieniać) drop, to dzieje się odwrotnie... innym sposobem -tradycyjnie, kontrowersyjnym- byłaby zmiana formy polowania. Przykładowo na takie, że nie mamy obecnego ekranu polowania, a jedynie kilka ikon:
- dostępne moby z lokacji w której się znajdujemy (np w grobowcu monarchów będą tylko zombie, a przedgorzu mentalia granitowe golemy)
- dostępne surowce (no i tutaj podział, pierw na każdy z zawodów wydobywczych, następnie na surowce które faktycznie występują w tej lokacji)
- dostępne "dodatki z wydarzeń" (czyli wszelkiego rodzaju mobki, pudełka, światełka - które podnoszą nasze wpływy)
...sam proces polegałby na tym, że nie musimy już szukać w lokacji danego obiektu, tylko klikamy w przycisk który jest dla nas dostępny (np nie mając lvl rybaka 120, nie będziemy mogli łowić łososi) następnie, w przypadku moba tradycyjnie otwiera się log walki, w przypadku surowca dostajemy pasek postępu zbiórki surowca i tyle :) rozwiązałoby to problem wchodzących sobie do walk graczy, czy też czekania na "wolne mobki", w przypadku surków możnaby zrobić na zasadzie symulacji, że jest jakieś małe prawdopodobieństwo że nas coś napadnie (nie widzimy tego), bądź czynność się nie uda... dodatkowym plusem jest fakt, że cała animacja z polowania (które generuje lagi) byłaby bardzo ograniczona, a chyba każdy z nas miał z tym problemy w tej grze :rolleyes:

Gdyby ktoś miał wątpliwości że nie na temat, to powtórze po innych... ogólnie zmiany kosmetyczne, trochę inny design, ale w aspektach które są bardziej funkcjonalne - doszły zmiany na minus :wacko: Na szczęście tylko 2-3 tyg i większość zapomni o biciu z listy :)

I just wanna be famous...
...But be careful what you wish for!



56

piątek, 29. kwiecień 2016, 01:11

Gdzie się podział medalion Niedżwiedzia polarneg po upku?

Czy zostana przywrócone amulety Niedźwiedzia Polarnego, które po upku gdzieś wyparował? Na suuport nie da sie napisać bo nie działa!

57

piątek, 29. kwiecień 2016, 06:23

Podczas gromadzenia kolumny męstwa/expa na pasku pisze jaki czas pozostał żeby było na 100%
Pokazuje w posiadłości jak i na lokacjach

 Helmut [19] 

Profesjonalista

Posty: 536

Miejsce zamieszkania: Białystok

Zawód: programista

  • Wyślij wiadomość

58

piątek, 29. kwiecień 2016, 06:27

rozumiem że takie postępowanie, to rozwiązanie dla problemu jakim jest ilość graczy na danym lvl... tylko chyba w niewłaściwą stronę

to nie tak, prawda jest nieco bardziej prozaiczna ale i bardziej smutna:
Wszystko jest kopiowane z serwera RU 'tak jak jest' i nikt potem nie ma zamiaru niczego regulowac, aby dostosować do naszych realiów.
I tak - na RU jest pełno graczy z blokadą exp i męstwa na lvl18, czyli max rangi, max czerwone talenty, max tablice z pradawną wiedzą, max runy itd - wszystko max. Więc u nich sztucznie poograniczali zarobek, drop itd po to aby Ci gracze czekając latami na lvl19 (którego twórcom gry jakoś nie po drodze w końcu dorobić), nie stali się posiadaczami majątków po 200k goldów z dziesiątkami tysięcy surowców których my mamy po paręset.
Po skopiowaniu tych ustawień do nas mamy to co mamy, nasze słabsze postacie nie mają krytów, nie trafiają w mobki, nie mamy za co wbijać reputacji bo nie lecą surowce. Zgłaszanie tego do Admina, który nie wie nawet do czego dany surowiec służy aby to wyregulował jest śmieszne, bo on nawet nie wie ile powinno tego graczom u nas lecieć aby wystarczało na bieżące wydatki.
I tak to leci, my wpłacamy, kasa na wypłaty jest i show idzie dalej

59

piątek, 29. kwiecień 2016, 08:30

Kolejna zmiana: Nie mozna przeklikac czesci komunikatow (potwierdzenia/anulacje) dzialajac z poziomu telefonu

60

piątek, 29. kwiecień 2016, 12:31

Lagi, usunięcie możliwości bicia z zakończonych... zajęliby się porządnymi sprawami, jak tłumaczenia, a nie bezsensownym zmianem obrazka wierzchowca... no ludzie...

"długo oczekiwany update"

chyba nigdy się tak jeszcze nie usmiałem