Nie jesteś zalogowany.

Drogi gościu, serdecznie witamy na stronie: Forum Legenda: Wojna Smoków. Jeśli są to pierwsze odwiedziny tej strony, zapoznaj się z Pomocą. Dowiesz się, jak korzystać z tej strony. Oprócz tego musisz się zarejestrować, żeby móc korzystać ze wszystkich funkcji tej strony. Skorzystaj z formularza rejestracji, żeby się zarejestrować lub zapoznaj się dokładnie z procesem rejestracji. Jeśli dokonałeś już rejestracji, możesz się tu zalogować.

1

wtorek, 8. wrzesień 2020, 20:30

Feo pełne wynalazków

Soczyście klnąc mag Unarius po raz tysięczny szedł w stronę siedziby najemników w celu zakupu pochodni. Kto doprowadził do sytuacji, że najemnicy mają na nie monopol?! Starczy tego - czas znaleźć lepsze i ciekawsze rozwiązania dla mieszkańców świata Feo!



Dowcipnisie zapraszają was, abyście wraz z legendarnym czarodziejem i wynalazcą stworzyli przedmioty codziennego (lub nie) użytku, które urozmaiciłyby i/lub ułatwiły grę wielu graczom. Nie zapomnijcie jednak o aspektach takich jak grafika, opis, sposób zdobycia oraz użycia!

W tym konkursie zostaje wprowadzona też wyjątkowa, dodatkowa nagroda - nagroda publiczności. Wyróżnienie to zdobędzie gracz wybrany przez innych wojowników poprzez głosowanie, które odbędzie się na forum gry po wyłonieniu zwycięzców z miejsc 1-3.
Ważne! Osoba, która zajęła miejsce na podium nie może otrzymać nagrody publiczności.


Zasady konkursu:
1. Udział w konkursie mogą wziąć gracze od 3 poziomu bez aktualnych kar w grze.
2. Każdy gracz może uczestniczyć w zabawie tylko jednym posiadanym kontem.
3. Pracę należy wykonać ręcznie lub za pomocą grafiki komputerowej.
4. Praca powinna zawierać: grafikę, opis, sposób zdobycia oraz użycia.
5. Prosimy o zwrócenie uwagi na zasady gry i forum. Niepotrzebny offtop będzie karany. Temat ten służy do przeprowadzenia konkursu.



Nagrody:
1 miejsce: Moneta talent 100szt., Moneta Żartopiejka 1szt., Paradna trąba 1szt.
2 miejsce: Moneta talent 75szt., Moneta Żartopiejka 1szt., Głośna trąba 1szt.
3 miejsce: Moneta talent 50szt., Moneta Żartopiejka 1szt., Dźwięczna trąba 1szt.
4 miejsce: (nagroda publiczności): Moneta talent 40szt., Moneta Żartopiejka 1szt., Trąba nadziei 1szt.

Nagroda pocieszenia dla pozostałych uczestników:



Termin zakończenia konkursu: 15:00 21.09.2020

Proszę przeczytać cały tekst! Jeśli są jakieś pytania lub niejasności, skontaktuj się z członkiem zespołu przed opublikowaniem swojej pracy.


Post był już redagowany 14, ostatnio przez »Altarie« (11. wrzesień 2020, 14:00)


2

piątek, 11. wrzesień 2020, 13:21

Przedmiot: Żarówka Unariusa


Wygląd i opis na obrazie

Sposób zdobycia: Po otrzymaniu kultu Najemników odblokowuje nam się misja "Wieczne światło" u Okultysty Koeszu/Nekromanty. Misja ta polega na zdobyciu kilku surowców (po 1 sztuce każdego koloru kamienia tęczowego oraz 10000szt dziwnego szkła). Składniki te łączymy w elckiej kostce aby stworzyć Prototyp żarówki Unariusa.

Następnie kupujemy 10 pochodni i zanosimy je wraz z prototypem do Okultysty Koeszu/Nekromanty aby naładować go mocą pochodni.
Nagroda z misji: Żarówka Unariusa

Sposób użycia: Aby wejść do Katakumb należy posiadać ją po prostu w plecaku.

Post ten jedynie przykładem jak Wasza praca konkursowa może wyglądać. Nie bierze udziału w konkursie.
Pamiętajcie! Im więcej szczegółów będzie zawierała Wasza praca tym będzie ciekawsza i lepiej odbierana przez innych :)

Zachęcamy do rozbudzenia fantazji
:thumbsup:

Post był już redagowany 3, ostatnio przez »Altarie« (11. wrzesień 2020, 13:48)


3

piątek, 11. wrzesień 2020, 23:25

Przedmiot: Wędrowny Osioł


Geneza: Pewnego razu w trakcie powrotu ze spaceru po Feo mag Unarius w pobliżu placu miejskiego zaczął potykać się o leżące na ziemi Dziwne Szkiełka oraz fiolki z Rtęcią, zaniepokojony tym faktem zaczął rozglądać się nerwowo... W pewnym momencie ujrzał zgraję wojowników ewidentnie szykujących się na wyprawę na Pola Bitew, pozbywali się oni wszystkich "śmieci" upychając po kieszeniach moroki lub po prostu robiąc miejsce na kryształy. Zaniepokojony mag postanowił coś z tym zrobić, i tak udając się do swojej komnaty w Białym Zamku wynalazł potężne zaklęcie zamieniające zwykłego Tuwra [3] we wspaniałego Wędrownego Osła [3] mogącego unieść nawet 14 przedmiotów więcej! Mądry mag wiedział, że nie można oddać zaklęcia każdemu wojownikowi, więc postanowił przekazać je woltyżerce Arnice oraz pogromcy Orfinowi.

Sposób zdobycia: Po osiągnięciu 3 poziomu postaci oraz 1 poziomu jazdy wierzchowcem udajemy się do woltyżerki Arniki lub pogromcy Orfina i wykonujemy misję Ośla pomoc, jedyne co musimy zdobyć, to dwie Chromowane torby, Amulet Tuwra, Słodka iszmoja oraz Zwój «Kamienna Skóra». Co biedniejsi wojownicy zamiast Amuletu Tuwra będą mogli dostarczyć 20 . Po dostarczeniu potrzebnych surowców, trenerzy dzikich wierzchowców będą potrzebowali 24 godzin odpoczynku dla świeżo zaklętych Wędrownych Osłów. Po wymaganym czasie wojownik lub wojowniczka może zgłosić się po swojego nowego kompana podróży.


Opis przedmiot: Wędrowny Osioł jest czymś pomiędzy dodatkowym wierzchowcem, a dodatkowym plecakiem. Co prawda nie można na nim jeździć, ponieważ jest on wyjątkowo uparty, ale bez problemu pozwala się obciążyć dodatkowymi przedmiotami na które nie mamy miejsca, a tych dzięki Chromowanym torbom może być aż 14! Jakby tego było mało ten zaklęty osioł może zostać zaprzężony razem z wierzchowcem nie ograniczając prędkości ruchu ani ładowności wynikającej z używanego aktualnie zwierza.
>>Dodatkowy link do przedmiotu<<

Sposób użycia: Aby przyzwać osła, wystarczy rozwinąć nowo powstałe menu, znajdujące się obok przycisku przyzywania wierzchowca, a następnie nacisnąć ikonę osła.

4

sobota, 12. wrzesień 2020, 01:45

Nowy przedmiot

Przedmiot: Amulet Królewski Surowiec

Zielarz Herber znużony długimi podróżami do rarytasowych surowców zaczął szukać alternatywnej drogi. O pomoc prosi dzielnego wojownika którego zadaniem jest znalezienie odpowiedniego sposobu transportu. Wraz z Czarnoksiężnikiem Horsungumem oraz Antykwariuszem z Ognistej Doliny wpadają na pomysł połączenia surowców z amuletem teleportacji.

Aby móc było rozpocząć misję należy mieć minimum 2000 i 2000 Poszukiwaczy Reliktów.

Post był już redagowany 1, ostatnio przez »Altarie« (12. wrzesień 2020, 09:37)


5

sobota, 12. wrzesień 2020, 19:37

Kula Mistrzów Profesji

(…)Przyszedł znikąd. Wyłonił się z niczego. Dusza materialnej i niematerialnej energii, esencja przyrody, inicjator i początek całego Kosmosu. Twórca.(…) Wokół każdej gwiazdy wschodziły światy jak zasiane przez Twórcę na niwie Kosmosu ziarna.(…) Twórcy nie podobała się jedna Gwiazda (…) Strącił ongiś ją na ziemię świata Feo(…)

Medrcy od dawien wieków zastanawiali się co sprawia że w legowisku roi się od tak wielkiej liczby kretsów Wartowników i strażników. Jaka moc przyciągneła tam aż dwie tak niebezpieczne nadistoty: Krwiożerczego kretsa Rzeźnika oraz Matrone Pajaków, Pająka Patriarche. Uznali wiec że, musi znajdowac się tam jakaś siła magiczna która sprawia ze Potwory te lgnął do niej.

Zajmował się tym również Wielki mędrzec Unarius. Który to nie skończył badań nad tym tematem jak wiele innych…
Z zapisków wielkiego Unariusa udało się odszyfrować że, na Łąkach Bestroskich i na Dymiących Wzgórzach uderzyły jednocześnie dwa meteoryty. Gwiazda strącona z nieba przez Przedwiecznego Twórcę spadajac na ziemie rozdzieliła się na dwie cześci. Tworząc niewielkie Kratery ale za to głęboko wbijając się w ziemię… Miejsca te od razu zostały opanowane przez podziemne zwierzęta które nie lubią swiatła dziennego. Wojownikom z rodu Rotmistrza Mekdena i Dowódcy Noriusza Udało się odnaleźć Wejście do Jaskiń zamieszkiwanych przez same Szczuropodobne potwory. Wejscie było przez nie zasypane tak, aby nie można było go z łatwością odnaleźć. Okazało się że, po wejsciu pod ziemię rozciąga się tam sieć jaskiń.

I tak od pokoleń śmiałkowie którzy udają się tam, najczęściej chodzą do Legowiska Krwiożerczego kretsa Rzeźnika oraz do Jaskini Pająka Patriarchy, aby je pokonać i zdobyć uznanie wsród Dżagernautów. Podłe Nadistoty przemyślnie wybrały na swe siedziby wieksze jaskinie aby odciągnąc uwage wojowników od tego co jest ukryte wdrugiej jaskini. Zostawiając na straży swojego Dowódce ponieważ nieliczni zaś na rozdrożu skręcają do tzw. Koszarów. Gdzie przebywa Dowódca Warty wraz ze swoją świtą Wartowników. Na dzwięk wściekłego chałasu jaki robią dziesiątki kretsów niejednemu wojownikowi włosy stają dęba… A to własnie tam znajduje się jedna z dwóch cześci meteorytu, zakopana i strzezona przez potwory, ponieważ wyczuwały one jego magiczną moc.

Mistrzowie Profesii wytwórczej Jubiler Esmeril, Czarnoksiężnik Arnabag i Alchemik Cagliostro oraz ich przedstawiciele rasy Magmarów: Czarnoksiężnik Horsungum, Jubiler Korundum i Mistrz Wedun.
Aby wspomóc dzielnych wojowników którzy ciężko pracuja w wybranych przez siebie zawodach, niejednokrotnie odpuszczających sobie zmagania na Polach Bitew czy zażarte walki z potworami które to ich nagminnie atakuja przy wydobywaniu surowców.

Na zlecenie Jubilera geolodzy pod czujną strażą wojowników pod Dowóctwem Przywódca Damirusa i Przywódcy Gidwera, udali się do Legowiska Kretsów, wyrżnęli w pien Wszystkie bedące tam Kretsy i odnaleźli zakopany meteoryt który emanował niezrównaną mocą magiczną. Jak donoszą strzępki podań z Epoki Formowania.

Geolodzy dostarczyli ów Kamień do Jubilera. Jubiler próbował go oszlifować swoimi narzędziami lecz nie był w stanie zrobić nawet rysy w tym kamieniu, udał się wiec z prośbą do Mistrzyni Sojgury i rzemieślnika Ostapa aby Ci z pomocą Kowali wytworzyli z prochów wszystkich znanych surowców Osełki dłuta i inne przybory Jubilerskie, dzieki którym będzie on mógł Oszlifowac Metoeoryt. Udało się im. A Jubiler który to oszlifował go, nadał mu niespotykany kształ. Tak oszlifowany Kamień emanował już sam w sobie czarną matową poświatą.

Lecz nie ujawnił on jeszcze swych właściwości. Trzymając go w ręku Jubiler czuł że ma on wielką moc więc zwrócił się do Mistrza Alchemii i Czarodzieja aby Ci za pomocą czarów i Mistycznych dekoktów, przekazali nań część swojej najwiekszej wiedzy. Alchemicy sporządzili dekokt ze wszystkich ziół znanych w swiecie feo, a Czarodzieje połączyli wszystkie znane dotąd Atramenty. Kamień został zanurzony w dekokcie przez alchemika. Dzięki temu Czarodziej mógł nań nakreślić swoje runy wypisane atramentem.
Dzięki połączonej współpracy trzech mistrzów. Udało się im stworzyć przedmiot wielkiej wartości.
Nazwali go : Kulą Mistrzów Profesji.
Dopiero teraz pokazał on swoje właściwości. Pozwala on Wojownikom z zawodem wytwórczym na szybki dostęp do 3-ech (od 3 zawodów wytwórczych mistrzów) wybranych przez siebie przepisów. Tak że, mogą oni tworzyć preparaty, pyły czy atramenty bez potrzeby wchodzenia w zakładkę profesje.

Opis Misji:
Misja Dostępna od 4 lvl, pobierana u swojego Mistrza Zawodu.
Nagroda: Kula Mistrzów Profesji.

Po pobraniu, misji należy udać się do Medrca Paneonika (i odpowieni dla magmarów). Aby otrzymać Zapiski Unariusa.


Z zapiskami, udajemy się do Mistrza Zawodu, który to po przeczytaniu, odsyła nas do Legowiska, gdzie trzeba udac się do Koszarów i wybić wszystkie kretsy. (w grupie musi znajdowac się Geolog), po wybiciu kretsów Geolog mając kilof w ręku klika na znajdujący się tam Stalagmit (on się podświetli) koło skrzyni na srodku lokacji.



(Zbieranie nastepuje tak samo jak zbieranie Mokrzycy Wicy). Przedmiot



ląduje do plecaka grupowego i jest przekazywalny tylko z plecaka (tak jak pierscienie czy amu rzeźnika). Geolog może wydobyć Maxymalnie tyle odłamków meteorytu ilu jest członków w grupie. Następnie gracze z fragmentem meteorytu, udają się do Jubilera który to potrzebuje po 1x pyle każdego dostepnego surowca (Kamyki które można przemielić na pył da 150 pkt mistrzostwa włącznie). Z pyłami idziemy do rzemieślnika na placu swiatła (i odpowiednik magmarów). Z pyłów robi on przybory jubilerskie. Należy mu jeszcze dostarczyć skórę Kodraga 2x



z której to zrobi pokrowiec na przybory. Po uzyskaniu przyborów wracamy do jubilera. Tworzy on z fragmentu meteorytu: Matową Kulę:



Udajemy się z nią do alchemika i czarodzieja którzy po kolei chcą od nas (jak jubiler) po 1sz preparatu i atramentu do 150pkt mistrzostwa. Dodatkowo Alchemik prosi o przyniesienie mu: Zaczarowana przydymiona kolba Potrzebnej do wytworzenia dekoktu z preparatów. Po dostarczeniu przekazuje nam:



A Czarodziej Prosi nas o 10 szt : Pazur demona którymi to naniesie runy na Matową Kule z poświatą. Oddaje nam Kule Mistrzów Profesji:



Po wykonaniu zadań od 3 mistrzów Wracamy do Swojego mistrza zawodu zakończyć misje. Odblokowuje się dostep do 3 slotów (jak sloty szybkiego dostepu z plecaka bojowego), w których możemy umieścić 3 dowolne wyuczone przepisy zawodu wytwórczego. Dla alchemika np.: preparat belladony, wielki eliskir mocy i np. elka życia zielona.




Dziękuję za poświęcony czas przeznaczony na przeczytanie całości postu.

6

sobota, 12. wrzesień 2020, 22:51

MISJA: (-Bajkowa-) "Kasetka luster"

Ograniczenia: od 6lv, ukończona misja "Siłą Tęczy" / "Naprawa posągu wercydy", 4000 reputacji miasta, wykupiony podręcznik "Rtęciowe lusterka"

Streszczenie:
Potężny czarodziej Unarius obserwował kiedyś starca Bagurona i starca Werkiriusza, którzy toczyli pojedynek lustrzanych wojowników. Niestety w najmniej oczekiwanej chwili obu zawodnikom zabrakło rtęciowych lusterek. Wtedy to w jego głowie pojawił się pomysł na stworzenie Kasetki, która pozwoliłaby na bezpieczne przenoszenie większej ilości lustrzanych dysków.

Nagroda za ukończenie misji:
Prosta lusterkowa kasetka (szare) : pojemność 6 szt. - 12% szansy na uszkodzenie rtęciowego lusterka przy wkładaniu


Wytrzymała lusterkowa pudłeko (zielone) : pojemność 8 szt. - 6% szansy na uszkodzenie rtęciowego lusterka przy wkładaniu
Zaczarowana lusterkowa pudłeko (niebieskie) : pojemność 9 szt. - 3% szansy na uszkodzenie rtęciowego lusterka przy wkładaniu
Magiczna lusterkowa kasetka (fioletowe) : pojemność 12 szt. - 2% szansy na uszkodzenie rtęciowego lusterka przy wkładaniu

Kasteka stworzona do łatwego przechowywania rtęciowych lusterek w podróży po świecie Feo.

Charakterystyka przedmiotu:
Przedmiot nie zajmuje miejsca w plecaku
Nie można przekazać przedmiotu
Przedmiotu nie można oddać do skupu
Można posiadać tylko 1 taki przedmiot.

EXP 10 000
BONUS (patrz koniec)


Rozpoczęcie misji - Starzec Boguron (Plac O'Delvaisu) / Starzec Werkiriusz (Plac Dartgongu)
Informacja o tajemniczej skrzynce na lusterka - polecenie udania się po projekt do: Mistrz Globius (Wzgórza Ukojenia) / Uczony Awelius (Zarośla Bielunia)

1) Mistrz Globius (Wzgórza Ukojenia) / Uczony Awelius (Zarośla Bielunia)
Potrzebny papier - przynieś <Zwykły zwój> - 2 szt.
Otrzymano: Szkic "Prosta kasetka" - 1 szt., Szkic "Wytrzymała kasetka" - 1 szt.
Polecenie udania się do Starzec Boguron (Plac O'Delvaisu) / Starzec Werkiriusz (Plac Dartgongu)

2) Starzec Baguron / Starzec Werkiriusz
Rozmowa dotycząca podjęcia próby nadania magicznych właściwości.
3A) NIE - Realizacja projektu (szary/zielony) - polecenie udania się do Rzemieślnik Ostap (Plac Światła)/ Mitrzyni Sojgura (Plac Ognia)
3B) TAK - Realizacja projektu (niebieski/fioletowy) Polecenie udania się do Czarnoksiężnik Arnabag (Kurhan Płaczu) / Horsungum (Wąwóz Gondi)

*
3A) Rzemieślnik Ostap (Plac Światła)/ Mitrzyni Sojgura (Plac Ognia)
Wybór projektu:
#1 Prosta lusterkowa kasetka (szare)
Potrzeba: <Skóra ragtichrona> 2 szt., <Pęcherzykowaty Metal> - 2 szt., <Deska> - 1 szt., <Gałązka maliny> 1 szt.
Odbiór za 2 dni (48h od przekazania składników)
Otrzymano: <Prosta lusterkowa kasetka> - 1 szt.
#2 Wytrzymała lusterkowa pudłeko (zielone)
Potrzeba: <Metalowe puzderko> 1 szt., <Pęcherzykowaty Metal> - 1 szt., <Skóra 'Wilka waldagora'> / <Skóra Tygrysa szablozębnego> - 3 szt., <Gałązka maliny> 2 szt.
Skierowanie do Kowal Stawros (Wybrzeże Luańskie) / Kowal Tungur (Włości Skalne) po wykonanie 'Przegródek'
Pobrano: <Pęcherzykowaty Metal> - 2 szt., <Krystaliczny węgiel> - 1 szt.
Otrzymano: <Metalowe przegródki> - 1 szt.
Powrót do rzemieślnika - odbiór za 3 dni (72h od przekazania składników)
Otrzymano: <Wytrzymała lusterkowa kasetka> - 1 szt.
*
3B) Czarnoksiężnik Arnabag (Kurhan Płaczu) / Horsungum (Wąwóz Gondi)
Rozmowa na temat pojemnika i projektu, prośba o kopię u Archiwariusza (Rejestracja Plac Miejski / Plac Ognia)

4B) Archiwariusz (Rejestracja Plac Miejski / Plac Ognia)
Potrzebny papier - przynieś <Zwykły zwój> - 2 szt.,
Pobrano: Szkic "Prosta kasetka" - 1 szt., Szkic "Wytrzymała kasetka" - 1 szt., <Zwykły zwój> - 2 szt.,
Otrzymano: Szkic "Prosta kasetka" - 2 szt., Szkic "Wytrzymała kasetka" - 2 szt.
Powrót do Czarnoksiężnik Arnabag (Kurhan Płaczu) / Horsungum (Wąwóz Gondi)

5B) Czarnoksiężnik Arnabag (Kurhan Płaczu) / Horsungum (Wąwóz Gondi)
Potrzebna pomoc Demonologa I-Wida (Przedmieście Grandfort) / Demonologa Berusza (Przedmieścia Fightwar).

6B)Demonolog I-Wid (Przedmieście Grandfort) / Demonolog Berusz (Przedmieścia Fightwar).
Rozmowa o koniecznych poprawkach.
Otrzymano: Szkic "Zaczarowana kasetka" - 1 szt., Szkic "Magiczna kasetka" - 1 szt.,
Powrót do Starzec Boguron (Plac O'Delvaisu) / Starzec Werkiriusz (Plac Dartgongu)

7B) Starzec Boguron (Plac O'Delvaisu) / Starzec Werkiriusz (Plac Dartgongu)
Skierowanie do Rzemieślnik Ostap (Plac Światła)/ Mitrzyni Sojgura (Plac Ognia)

8B) Rzemieślnik Ostap (Plac Światła)/ Mitrzyni Sojgura (Plac Ognia)
Wybór projektu: #1, #2 (patrz 4A)
#3 Zaczarowana lusterkowa kasetka (niebieskie)
Potrzeba: <Demoniczna kostka> 1 szt., <Pęcherzykowaty Metal> - 2 szt., <Gałązka maliny> 3 szt.
Skierowanie do Kowal Stawros (Wybrzeże Luańskie) / Kowal Tungur (Włości Skalne) po wykonanie 'Przegródek'
Pobrano: <Pęcherzykowaty Metal> - 3 szt., <Krystaliczny węgiel> - 1 szt.
Otrzymano: <Metalowe przegródki> - 2 szt.
Powrót do rzemieślnika - odbiór za 5 dni (120h od przekazania składników)
Otrzymano: <Zaczarowana lusterkowa kasetka> - 1 szt.
#4 Magiczna lusterkowa kasetka (fioletowe)
Potrzeba: <Diabelska kostka> 1 szt., <Pęcherzykowaty Metal> - 4 szt., <Gałązka maliny> 4 szt.
Skierowanie do Kowal Stawros (Wybrzeże Luańskie) / Kowal Tungur (Włości Skalne) po wykonanie 'Przegródek'
Pobrano: <Pęcherzykowaty Metal> - 3 szt., <Krystaliczny węgiel> - 1 szt.
Otrzymano: <Metalowe przegródki> - 2 szt.
Powrót do rzemieślnika - odbiór za 7 dni (168h od przekazania składników)
Otrzymano: <Zaczarowana lusterkowa kasetka> - 1 szt.

UWAGA!
Po zakończeniu misji pozostałe projekty oddajemy jednej z postaci:
*Starzec Boguron (Plac O'Delvaisu) / Starzec Werkiriusz (Plac Dartgongu) - Nagroda: 50 pkt reputacji miasta
*Archiwariuszowi (Rejestracja) - Nagroda: 1g
*Czarnoksiężnik Arnabag (Kurhan Płaczu) / Horsungum (Wąwóz Gondi) - Nagroda: <Rtęć> - 200 szt.


Mam nadzieję, że zaciekawi Was moja propozycja :)
Dziękuję.


7

środa, 16. wrzesień 2020, 18:44



Misje Rozpoczynamy u:

Starzec poinformował Cię o zagubionej figurce legionisty...
Powiedział, że to ostatnia pamiątka po jego przodkach...

Przekazał Ci, że ostatni widziana była w rękach złodziejaszka...

Następnie udajemy się do:

Czygryk powiedział, że owszem ukradł figurkę tylko wypadła mu gdy
uciekał gdzieś w okolicach placu...

Poinformował Cię, że prawdopodobnie rozbiła się na 5 części,
ale posiada jedną z nich, lecz nie odda tego za darmo...

Możliwość wyboru:
1 opcja: wykupienie od czygryka
2 opcja: możliwość wyrwania mu (napada Cię masa moroków)

Zdobywasz: Korpus Legionisty

Kolejny osoba która Ci pomoże to:

Pytając Sojgure czy nie znalazła fragmentów figurki legionisty, sam znajdujesz
ręce Legionisty.

Zdobywasz Ręce Legionisty

Sojgura odpowiada, że znalazła Głowę...

Musisz przynieść Sojgurze skrzynki w ilości 100 szt. (Jakość oraz cena nie gra roli, wlicza wszystkie skrzynki)

Zdobywasz Głowę Legionisty

Kierujemy się później do:

Pytasz Budura czy nie znalazł, przekazuje Ci, że posiada nogi...

Budur daje Ci książke w które musisz zdobyć 30 podpisów osób +10 lvl

Zdobywasz Nogi Legionisty

Ostatnie zadanie daje Ci:

Muchamar posiada ostatnią część legionisty, lecz Muchamar to dobry handlarz...

Oferuj Ci Lędźwie za 2000 Znaków Przyjaźni.

Zdobywasz Lędzwie Legionisty




Ze wszystkim wracamy do:

Starzec dziękuje nam i wzamian za pomoc dostajemy od niego nagrodę.

Zdobywasz Kule Skoku

Magmarzy:



Ludzie:


8

środa, 16. wrzesień 2020, 19:54

Przedmiot: Szata niewidka
Działanie: Gdy jest założona chroni posiadacza przed atakami potworów podczas wydobywania surowców (Ogienników, Ryb, Kamieni itp.)







Sposób zdobycia:


Misję ze zdobyciem szaty otrzymujemy od rzemieślnika Ostapa / mistrzyni Sojgury Opowiada nam że znalazł/a się w posiadani schematu niezwykłego przedmiotu i prosi nas o pomoc w jego wykonaniu, gdyż ma on/a kłopoty ze zdobyciem 3 składników (Materiału Chochlików, Pyłu Harmonii i zwoju wiązania). Mówi nam też że Mistrzowie profesji mogą okazać się pomocni w poszukiwaniach potrzebnych surowców

Alchemik Cagliostro Alchemik Wedun

Alchemik Cagliostro / Alchemik Wedun pomoże nam przy stworzeniu Materiału Chochlików
do tego będzie potrzebował 5 kawałków włosia popielatego pająka ( Wypada po zabiciu #mce_temp_url# ) oraz 10 Lekkiego srebra. Po dostarczeniu potrzebnych rzeczy otrzymamy:




Gdy udamy się do Geolog Gestejn / Geolog Terry
opowie nam trochę o niezwykłych właściwościach Pyłku harmonni, do którego stworzenia będzie potrzebował - Reliktowej kości, pazura demona i Efryla.
Po dostarczeniu składników otrzymamy od niego:




Gdy spotkamy Czarnoksiężnik Arnabag / Czarnoksiężnik Horsungum będziemy mogli zapytać go o Zwój wiązania Powie nam on że jest w posiadaniu takiego zwoju, ale może nam go przekazać gdy dostarczymy mu surowce potrzebne do jego eksperymentów ( tutaj mamy do wyboru w zależności od naszego zawodu czy chcemy zbierać rośliny, ryby, czy kamienie)
10x Preparatu z jemioły, 10x Preparatu z ostu, 10x Preparatu z koniczyny
LUB
35x Czarnego atramentu , 35x Fioletowego atramentu
LUB
250x Agatowego pyłu , 250x Akwamarynowego pyłu, 250x Turkusowego pyłu


Po oddaniu wybranych surowców otrzymujemy od Czarnoksiężnika:




Gdy Zbierzemy wszystkie składniki wracamy do rzemieślnika Ostapa / mistrzyni Sojgury i przekazujemy że wykonaliśmy zadanie. Zleceniodawca mówi nam że do wykończenia projektu będzie jeszcze potrzebować 2
aby zakupić resztę potrzebnych materiałów.
Po zapłacie czekamy kilka minut i przy następnej rozmowie możemy niego/niej odebrać
Szata niewidka

9

środa, 16. wrzesień 2020, 23:15

Przedmiot: Mroźne kajdany ucieczki

Przedmiot: Lodowe kajdany ucieczki
Wygląd i opis na obrazie
Sposób zdobycia:
Po osiągnięciu poziomu postaci 3 oraz zdobyciu kultu Siewców Zła lub Bractwa Czystości można pobrać u przywódców Bractw misję „Mroźne kajdany ucieczki”.
Po pobraniu misji najpierw udajemy się do kowala Tungura (i odpowiednio dla ludzi), aby uzyskać informację-co jest potrzebne do wykonana kajdan. Kowal każe nam przynieść surowce na kajdany tj. 50 sztuk diamentu, 50 sztuk ciemnego żelaziaka oraz 10 sztuk eldorylu. Po zdobyciu surowców, które kupujemy lub wydobywamy kowal wykuwa zwykłe kajdany. Z kajdanami wracamy Noraka lub Izuwera celem uzyskania dalszych instrukcji. Przywódca wysyła nas do mistrzyni Sojgury (i odpowiednio dla ludzi) celem udoskonalenia kajdan. Mistrzyni Sojgura każe nam przynieś lodową maź oraz rylec, które kupujemy we właściwych sklepach lub na jarmarku. Po zdobyciu składników wracamy do mistrzyni Sojgury,która wykonuje mroźne kajdany,które mają te właściwość.że potrafią unieruchomić dowolnego przeciwnika na 20 sekund. Po zdobyciu mroźnych kajdan udajemy się do przywódcy Bractwa,celem uzyskania kolejnych instrukcji. Przywódca każe nam przynieść zwój szybkiego dostępu oraz jednocześnie wysyła nas do uczonego Aweliusa,żeby dowiedzieć się jakie są potrzebne składniki do stworzenia zwoju. Uczony każe nam przynieść następujące składniki: wielki eliksir wiatru,zwój energia ziemi oraz zwój przeniesienia. Po zdobyciu składników wracamy do uczonego, który tworzy zwój szybkiego dostępu. Ze zwojem wracamy do przywódcy Bractwa, który każe nam się udać do siedziby magów bojowych, którzy to z połączonych składników tzn. mroźnych kajdan i zwoju szybkiego dostępu stworzą widmowe mroźne kajdany ucieczki, będące prototypem mroźnych kajdan ucieczki.
Następnie wracamy do przywódcy Bractwa,który tworzy mroźne kajdany ucieczki, które umożliwiają rzucenie zaklęcia,polegającego na zamrożeniu ruchów przeciwnika na 20 sekund oraz umożliwiają jednoczesny teleport do lokacji sąsiedniej lub swojej posiadłości.
Nagroda z misji: Mroźne kajdany ucieczki
Sposób użycia: Aby użyć kajdan należy tylko sięgnąć do plecaka, kajdan nie można używać w trakcie walki i można użyć tylko 1 raz dziennie.
Mają one umożliwić graczom zamrożenie ruchów przeciwnika na 20 sekund z jednoczesnym teleportem,co pozwoli na przygotowanie się do walki i udaremnienie ataków ze strony nablesowanych graczy, którzy uprzykrzają życie innym graczom , przez uniemożliwienie realizacji misji,czy tez w trakcie zbierania surowców.
»Wolfgar« załączył następujący plik:
  • Kajdany2.jpg (119,9 kB - 39 pobrał - ostatnio: 26. wrzesień 2020, 16:16)

10

czwartek, 17. wrzesień 2020, 01:18

Wymagania: kult Łowców Fortuny , 8 lvl.

Misja jednorazowa
"Postaw się" u Pokera w oberży "W gardzieli gurralda".
Dostarcz 2000 dyplomów miasta oraz 20000 dziwnych szkieł do Pokera w oberży "W gardzieli gurralda".
Następnie wygraj 10 dowolnych zakładów z rzędu,jeśli Ci się nie uda musisz rozpocząć od nowa dostarczając dyplomy miasta oraz dziwne szkła.
Nagroda: Szkarłatne buciki


Po ukończeniu tej misji uaktywnia nam się nowa u mistrzyni Sojgury na Placu Ognia "Nowe trzewiki"

Aby otrzymać przepis na Cudowne szkarłatne buciki Sojgura prosi nas o 30 Skór ragtichrona oraz 45g w zamian otrzymujemy
Przepis na Cudowne szkarłatne buciki


Cudowne szkarłatne buciki można otrzymać łącząc w elckiej kostce dowolne cudowne buty 8-ego poziomu oraz 7 sztuk Dziurawych Szybkobieżnych Butów. Koniecznie tak jak w podanym przepisie !



Otrzymujemy Cudowne szkarłatne buciki odpowiednie dla naszego stylu walki.
Dla łamka:

Dla atlety:

Dla spryciarza:


Sposób działania : Umożliwają użytkownikowi założenie ich raz dziennie na jedną godzine

Post był już redagowany 1, ostatnio przez »Altarie« (21. wrzesień 2020, 08:03)


11

czwartek, 17. wrzesień 2020, 11:19

Przedmiot: Flying Snatcher


Opis i wygląd:
Twoje ręce buntują się przed kolejną drzazgą? Uzdrowiciele nie nadążają leczyć ran? A może exp piszczy zatrwożony?
Wynalazcy, natchnieni popularnością Grab-O-Winga, rozpoczęli mozolne prace, mające na celu ułatwienie życia mistrzów, profesji wydobywczych.
I choć to dopiero prototyp, mistrzowie – pokładając wiarę w pokoleniu zielarzy, geologów i rybaków – przekazali go do użytku młodym wojownikom.



Sposób zdobycia:
Misję rozpoczynamy u mistrza naszego zawodu, który odsyła nas do Mistrza Globiusa ( Wzgórza Ukojenia)/ Uczony Awelius ( Zarośla Bielunia). Globius prosi o przyniesienie 4 narzędzi: szarego, zielonego, niebieskiego i fioletowego pasującego do naszej profesji. Po dostarczeniu ich otrzymujemy szkic prototypu Flying Snatcher. Ze szkicem udajemy się do Kowala Stawrosa ( Wybrzeże Luańskie)/ Kowala Tungura (Włości Skalne), którzy proszą o przyniesienie 5 pęcherzykowatych metali oraz 5 skór ragtichrona. Otrzymujemy prototyp Flying Snatcher.
Udajemy się do mistrza naszej profesji, któremu przekazujemy prototyp. Prosi o przyjście za kilka minut. Po 5 minutach rozmawiamy z nim ponownie. Otrzymujemy model Flying Snatcher 1szt.

Sposób użycia:
Pozwala raz na godzinę otrzymać losowo 10-30 surowca. Po użyciu modelu w plecaku otrzymujemy komunikat użyj z. Wybieramy surowiec znajdujący się w naszym plecaku – taki jaki chcemy,aby urządzenie zebrało ( poziom nie może być wyższy od naszego mistrzostwa i musi odpowiadać wykonywanemu zawodowi). Reset urządzenia o pełnej godzinie, np. 10:00.

12

piątek, 18. wrzesień 2020, 15:30

Wygląd i opis na obrazie.

Sposób zdobycia:

Misja na zdobycie Telekompasu aktywuje się po osiągnięciu 4 poziomu, a zlecana jest przez Mędrca Paneonika/ Mędrzca Flawiusza, którzy w starodawnych tekstach znaleźli wzmiankę o niespotykanym kompasie. Niestety podczas ostatniej nocy Mędrzec zostawił uchylone okno w swojej bibliotece, dzięki czemu Wyrzutek Kamiennego Lotosu/Wyrzutek Czerwonych Toporów bez trudu zrabował notatki uczonego. Wśród skradzionych dóbr były również teksty o kompasie, dlatego Mędrzec prosi wojownika, aby odzyskał te notatki. Gracz musi walczyć z Wyrzutkami do momentu zdobycia Starodawnych Tekstów (3 szt.), a następnie wrócić do Mędrca, który w podzięce daje wojownikowi Szkic Telekompasu.

Z tą nagrodą postać wyrusza do Mistrza Globiusa/ Uczonego Aweliusa, który zafascynowany odkryciem wojownika zgadza się mu pomóc. Do stworzenia Telekompasu będzie potrzebował jednak paru półproduktów:
-igłę magnetyczną wykona Rzemiślnik Ostap/ Mistrzyni Sojgura, a do jej stworzenia będzie potrzebny Pazur wolfera i Żądło Harcydy,
-tarcza kompasu jest do zdobycia u Tułacza Choweja/ Tułacza Linseja, który chętnie odda nam ją w zamian za 1000 szt. Dziwnego Szkła, ponieważ chciałby się odegrać w karty,
-obudowę kompasu wykuje dla nas Kowal Stawros/ Kowal Tungur z 10 Pęcherzykowatego metalu i wszystkich (tj 7 różnych) brązowych monet kolekcjonerskich.

Po skompletowaniu wszystkich potrzebnych półproduktów należy wrócić do Mistrza/ Uczonego, aby mógł zacząć prace nad Telekompasem. Aby się skupić Globius/ Awelius prosi nas o chwilę ciszy, dlatego dopiero po godzinie będzie możliwa kontynuacja misji.

Wojownik dowiaduje się, że Telekompas jest niemal gotowy, lecz brakuje jeszcze zasilającej go mocy, a do tego potrzebne są 4 Efryle oraz pomoc Czarnoksiężnika Arnabaga/ Czarnoksiężnika Horsunguma, który za pomocą swojej magii musi wtłoczyć Efryle wraz z ich niezwykłymi właściwościami do urządzania. Czarnoksiężnik okazuje się być jednak bardzo zajęty, ponieważ przygotowuje się do ważnego zaklęcia. Prosi, abyś przynieść mu Mały błyszczący kryształ oraz zgodę od Starca Bagurona/ Starca Werkiriusza na zamknięcie na wyłączność Pustkowia Allajas/ Pustkowia Wyobcowania. Starzec bez mrugnięcia okiem wydaje zgodę, znając zasługi Czarnoksiężnika dla jego własnej rasy i ufając, że zaklęcie będzie owocne dla ogółu.

Mając już kryształ i zgodę od władcy należy wrócić do czarodzieja, który w oczekiwaniu na ostatnie potrzebne mu rzeczy, wtłoczył już Efryle w urządzenie, od którego bije lekka niebieska poświata. Oto po wszystkich trudach w ręce wojownika trafia Telekompas.


Sposób użycia:

Telekompas pozwala raz na trzy dni przenieść się w dowolną lokację (z wyłączeniem instancji). Wystarczy kliknąć „użyj”, a następnie wybrać z listy (taka jak przy kompasie) lokalizację do której chcesz się przenieść.
»Orifel« załączył następujący plik:
  • telekompas.jpg (139,5 kB - 43 pobrał - ostatnio: 26. wrzesień 2020, 09:24)

13

niedziela, 20. wrzesień 2020, 06:54

Kufer Legendarnego Wojownika

Misja zaczyna się gdy polując na dowolne potwory (poziom maksymalnie o 1 mniejszy od posiadanego) wyleci nam skrzynka.
Ty otrzymano Magiczny kufer 1 sztuka.
index.php?page=Attachment&attachmentID=957

Udajemy się do Czarodzieja z zapytaniem czy moze spróbować otworzyć kufer którego w żaden sposób nie da się otworzyc.
Czardziej widzi ze jest to bardzo stara magia ktora kryje otwór lub otwory od klucza magią żeby w żaden sposób nawet posiadając klucz nie można było jej otworzyć.
Oferuje pomoc w złamaniu zaklęcia w zamian za drobną opłatę wynoszącą 5 gold lecz Czarodziej nie jest dokladnie w stanie powiedzieć kiedy uda mu się zdjąć czar gdyż jest bardzo stary i trudny do złamania.

Po 24 godzinach przychodzimy w zapytaniu o tajemniczy kufer, Czarodziejowi udało się złamać magię dzięki której pojawiły się 4 otwory na klucze które są w stanie ją otworzyć.
Ty otrzymano Kufer 1 sztuka

index.php?page=Attachment&attachmentID=955

Udając się do włamywacza ten twierdzi iż nikt poza nim bez kluczy nikt w feo nie otworzy kufra i oferuje otwarcie za 300 sztuk złota.

Udając się do smoka mamy możliwość wymiany 100 skalpów za pierwszy klucz.
Udając się do Stróża Szodu oferuje nam drugi klucz pod warunkiem że wygramy w krystalicznych jaskiniach 5 razy.
Udając się do Rycerza Berca Ten oferuje nam trzeci klucz pod warunkiem wygrania 15 Aren.
Udając się do Ryceraz Ferca Oferuje nam czwartry klucz jeśli wygramy w świątyni 10 razy.

Wykonując jedną z dwóch opcji ( zapłata za otwarcie lub zdobycie kluczy) otrzymujemy otwarty Kufer
Ty otrzymano Otwarty Kufer 1 sztuka.

Otwierając kufer znajdujesz w nim czerwoną broń (dopasowaną do poziomu gracza z terminem 14 dni), 5sztuk Eliksir męstwa, 5 sztuk Absolutny Eliksir Pozbawienia Doświadczenia.
Zaglądając w głąb Kufra znajdujemy jedną małą skrzynkę.
index.php?page=Attachment&attachmentID=958

14

poniedziałek, 21. wrzesień 2020, 01:17

Przedmiot: Magiczna Klepsydra Powrotu

Dla ludzi:


Dla magmarów:


Wygląd i opis na powyższych obrazkach

Sposób zdobycia:
Po osiągnięciu piątego poziomu postaci odblokowuje się nam misja "Szklane ustrojstwo" u Starca Bagurona/Starca Werkiriusza. Starzec opowiada nam swoją historię z dzieciństwa kiedy to wszedł w posiadanie niezwykłego przedmiotu. Była to swego rodzaju klepsydra. Jej obrót pozwalał przenieść się z jednego miejsca na świecie w drugie i po chwili wrócić z powrotem. Niestety artefakt ten, przez niezdarność Bagurona/Werkiriusza, uległ poważnemu uszkodzeniu i zaginął. Dowiadujemy się jednak, że przy odpowiedniej pomocy mistrzów możemy sami stworzyć taką klepsydrę. Rozbudzeni wizją posiadania takiej mocy biegniemy z prośbą o pomoc do Rzemieślinka Ostapa/Mistrzyni Sojgury. Ten/Ta zgadza się pomóc i mówi nam żebyśmy przynieśli 2 sztuki Kryształowa kolba oraz 100 sztuk Odrobina cudownego piasku. Zbieramy potrzebne przedmioty i wracamy na plac do Rzemieślnika/Mistrzyni. Teraz potrzeba ciut magii. Dlatego kolejnym naszym zadaniem jest rozmowa z Czarnoksiężnikiem Arnabagiem/Czarnoksiężnikiem Horsungumem. Zatem udajemy się do Kurhanu Płaczu/Wąwozu Gondi i przekonujemy czarodzieja do pomocy. Ten zgadza się użyczyć swoich umiejętności, ale tylko jeśli pojawimy się z odpowiednimi elementami u niego. Wracamy po kolby i piasek do Ostapa/Sojgury. Składniki te nie przetrwają dalekiej podróży, dlatego musimy je ze sobą połączyć w Elcka Kostka. Z powstałą klepsydrą biegniemy do czarnoksiężnika. Na miejscu oznajmia nam jednak, że z powodu braku miejsca w swoich torbach panuje u niego straszny nieład i stawia przed nami ultimatum: Przysługa za przysługę... Dostarcz mi Runa objętości Bors a wtedy ja chylę czoło i tors... Przynosimy runę i wedle obietnicy z ust Arnabaga/Horsunguma pada zaklęcie. Dostajemy zaczarowaną klepsydrę. Czym prędzej pokazujemy ją Starcowi Baguronowi/Starcowi Werkiriuszowi i otrzymujemy:

Magiczna Klepsydra Powrotu
25 reputacji miasta
2500 punktów doświadczenia
25 25

Sposób użycia:
Dokładnie taki sam jak amuletów powrotu (włącznie z lokacjami na jakich możemy owego amuletu używać) z dodatkową czasową opcją powrotu do lokacji z której się przenieśliśmy do O'Delvaisu/Dartrongu.

15

poniedziałek, 21. wrzesień 2020, 12:26


Sposób zdobycia:
Mając 5 poziom postaci i ukończoną misje Naprawa posągu Wercydry idziemy do Uczonego Aweliusa który do stworzenia tych gogli potrzebuję Goblińskie okulary mechanika 1szt, 30 złych oczu , Lśniący amarylis, Łodyge kwiatka wercydry, 20 000 rtęci i 1000g. Aweilus składa wszystko w całość po czym trzeba udać się do czarodziejki Mariki aby sporządziła wywar z podanych składników i zaczarowała gogle, po wszystkim wracamy do uczonego.
»Skibu« załączył następujący plik:
  • gogle wod.png (130,27 kB - 27 pobrał - ostatnio: 20. listopad 2020, 02:11)

Post był już redagowany 2, ostatnio przez »-Kalikon-« (21. wrzesień 2020, 15:32)


16

czwartek, 24. wrzesień 2020, 19:34

Drodzy gracze!

Obrady Żartownisiów były niezwykle trudne, ale i owocne. Przy ocenie braliśmy pod uwagę włożony wysiłek, możliwości realne takiego przedmiotu ale również aspekty techniczne zarówno wymyślonych przez Was misji jak i itemów.

W taki sposób wyłoniliśmy zwycięzców:

1. miejsce
-Ramcin-

2. miejsce
-MatiBula-

3. miejsce
dominikss

Dodatkowo! Biorąc pod uwagę ile pracy włożyliście w swoje pomysły - postanowiliśmy zwiększyć nagrody !!!
Każdy z Was dostanie odpowiednio 150/125/100 Monet «Talent». Osoba, która zwycięży w głosowaniu publiczności dostanie 50 monet, a pozostali - 30.

Głosowanie publiczności ruszy w dniu jutrzejszym i zakończy się w niedzielę o 23:59, a wszystkie nagrody zostaną rozesłane po opublikowaniu wszystkich wyników (przyszły tydzień.

Gratulujemy zwycięzcom!

17

poniedziałek, 28. wrzesień 2020, 11:35

:thumbsup: Nagrodę publiczności otrzymuje gracz :thumbsup:

ZXDSL

Gratulujemy!

Nagrody zostaną rozesłane jak najszybciej