Nie jesteś zalogowany.

Drogi gościu, serdecznie witamy na stronie: Forum Legenda: Wojna Smoków. Jeśli są to pierwsze odwiedziny tej strony, zapoznaj się z Pomocą. Dowiesz się, jak korzystać z tej strony. Oprócz tego musisz się zarejestrować, żeby móc korzystać ze wszystkich funkcji tej strony. Skorzystaj z formularza rejestracji, żeby się zarejestrować lub zapoznaj się dokładnie z procesem rejestracji. Jeśli dokonałeś już rejestracji, możesz się tu zalogować.

1

środa, 18. grudzień 2019, 15:21

Zasady dotyczące ataków! Wersja 2.0.

Zasady dotyczące ataków! Wersja 2.0.
Drodzy gracze,

Tak zwana Zmiana w regulaminie 1 styczeń 2018 otrzymuje aktualizację, więc oto zaktualizowane reguły:

Od teraz istnieje całkowity ZAKAZ zakaz ataków na graczy TEJ SAMEJ oraz PRZECIWNEJ rasy, których poziom jest niższy niż twój poziom o więcej niż 5. Ta zasada dotyczy jedynie ataków na graczy z poziomem 10 lub niższym i jest ważna jedynie na terytoriach należących bezpośrednio do jednej z ras.

Zasada ta nie dotyczy ataków na graczy, którzy mają poziom 11 lub wyższy.

Następujące obszary nie należą do żadnej z ras, zatem zasada ta nie dotyczy walk, które mają miejsce na tych lokacjach:


  • Równina Obłędu
  • Płaskowyż Ciszy
  • Wyspy Fej-Go
  • Podwodny Świat i wszystkie jego lokacje
  • Wyspy Wiecznego Chłodu
  • Tęczowe Ziemie (podczas Sezonu Klanowych Wojen)
  • Statki między Wirigią i Wurdalią
Kwestie wyjaśniające:

1. Bitwy masowe, takie jak, między innymi, "Karawana", "Podróż handlowa", Walki o zajęcie Twierdz (w tym Haldebór, Wietrzna Róża, Eridan, Kijryt), Pradawny Płaskowyż Ciszy.

Jakiekolwiek ataki na graczy o niższym poziomie NIE będą podstawą do otrzymania kary podczas tych bitew!

2. Każdy Człowiek lub Magmar złapany na terytorium wrogiej rasy może być zaatakowany lub przeklęty/unieruchomiony/otruty przez KAŻDEGO gracza wrogiej rasy z DOWOLNYM poziomem. Ta czynność NIE będzie podstawą do ukarania.

UWAGA! Zwróćcie uwagę na fakt, że taki atak jest decydującą podstawą do ataku odwetowego na dowolnym terytorium, tak długo jak sprowokowany gracz posiada dowód na prowokację!

Opis działania:


  • Jeśli gracz niższego poziomu sprowokuje wyższy poziom do ataku odwetowego (patrz poniżej), gracz z wyższym poziomem powinien zrobić zrzut ekranu okna czatu, pokazujący prowokację/użycie przekleństwa/czaru lub innego negatywnego efektu przeciwko sobie w celu udowodnienia zasadności ataku odwetowego. Patrz również punkt 6 poniżej.
Przykłady prowokacji/wrogich działań:


  • Zniewagi. Na przykład obraźliwe wiadomości/upominki z obelgami tuż przed atakiem i bezpośrednio w danej lokacji.
  • Użycie negatywnych efektów. Na przykład, dowolna "Przekleństwo niszczyciela", użycie "Kuli więźnia", rzucanie napadówek, itd.
  • Bezpośredni atak.
  • Celowa kradzież dropu.
3. Gracze mają prawo poprosić o pomoc w bitwach swoich znajomych/przyjaciół/klanowiczy lub sojuszników. Jeśli gracz zostanie zaatakowany na terytorium własnej rasy, wtedy może poprosić o pomoc KAŻDEGO gracza. Jednakże, jeśli zostaniesz zaatakowany na terytorium wrogiej rasy lub jeśli jesteś atakującym, gracze, którzy ci pomagają muszą przestrzegać reguły "nieatakowania graczy z poziomem niższym o 5 lub więcej" jeśli mają oni poziom 10 i niższy.

4. Jeśli podczas nalotu gracz przypadkowo zaatakuje gracza, którego poziom jest niższy o więcej niż 5, może nie zadawać ciosów i należy używać klepsydry, żeby uniknąć auto-ciosów. Powinien w takim wypadku natychmiast zgłosić incydent strażnikom w celu uniknięcia jakiejkolwiek kary.

5. Jeśli gracz z poziomem 10 lub niższym zostanie zaatakowany przez gracza, którego poziom jest wyższy o więcej niż 5 od swojego, powinien zgłosić ten atak w ciągu 3 dni do dowolnego strażnika, załączając link do walki. Jeśli zgłosi incydent później, strażnicy nie rozpatrzą sprawy.

6. Jeśli gracz niższego poziomu prowokuje gracza wyższego poziomu (Patrz wyżej - Przykłady prowokacji/wrogich działań), to ten gracz z wyższym poziomem będzie miał możliwość odwetu na prowokatorze w dowolnym momencie przyszłości, tak długo jak posiada dowody prowokacji i może to zrobić raz za każdą prowokację bez łamania punktu 15.2 Regulaminu gry.

7. Kaci MAJĄ prawo brać zlecenia na graczy DOWOLNEGO poziomu.

Jednakże, należy wziąć po uwagę następujące fakty:


  • Ofiara musi być tej samej rasy, co Kat.
  • Zleceniodawca musi mieć dowód prowokacji, żeby zlecić egzekucję gracza, który ma poziom 10 lub niższy oraz którego poziom jest niższy od poziomu KATA o więcej niż 5.
  • Zleceniodawca nie może zlecać egzekucji tego samego gracz przez dłuższy okres czasu w krótkich odstępach czasowych.
  • Członkowie tego samego klanu/sojuszu mogą być traktowani jako "Zleceniodawca". Jednakże, w tym wypadku lider klanu/sojuszu zostanie uznany za "Zleceniodawcę" i będzie musiał wziąć pełną odpowiedzialność za działania członków swojego klanu/sojuszu.

8. Wszelkie ataki pod wpływem niewidzialności również PODLEGA wszystkim wyżej wymienionym zasadom, jak również punktowi 15.2 Regulaminu gry.

Możecie znaleźć te zasady w Regulaminie gry, w sekcji Katalog kar: Punkt 12, Naruszenie §15. pkt 2 .

Kwestie wyjaśniające:

Walki podczas wojen między dwoma klanami/sojuszami.
Jakikolwiek atak na gracza z niższym poziomem z wrogiego klanu podczas wojny NIE będzie podstawą do ukarania! Jednakże, wojny między klanami mogą trwać jedynie przez dwa tygodnie, po czym powinna nastąpić przerwa co najmniej jednego tygodnia między nimi.

Zasady te obowiązują od tej chwili. Ich naruszenie będzie karane!

Post był już redagowany 1, ostatnio przez »-Kalikon-« (18. grudzień 2019, 15:34)