Nie jesteś zalogowany.

Drogi gościu, serdecznie witamy na stronie: Forum Legenda: Wojna Smoków. Jeśli są to pierwsze odwiedziny tej strony, zapoznaj się z Pomocą. Dowiesz się, jak korzystać z tej strony. Oprócz tego musisz się zarejestrować, żeby móc korzystać ze wszystkich funkcji tej strony. Skorzystaj z formularza rejestracji, żeby się zarejestrować lub zapoznaj się dokładnie z procesem rejestracji. Jeśli dokonałeś już rejestracji, możesz się tu zalogować.

1

piątek, 3. styczeń 2020, 13:03

Magiczna Burza na Płaskowyżu ucichła, a zasady walki wróciły do normy.

I bardzo dobrze bo na co komu taka burza jak nie ma daru burzy(czyli blessa po przejściu przez teleport) i niezłomki....Fajnie by było to poprawić na przyszłość.

2

piątek, 3. styczeń 2020, 13:22

Cos mi sie wydaje, ze wydarzenie Magiczna burza szlo jednym frontem a Plaskowyz ciszy pozostal na drugim. W efekcie sie nie spotkali, poza graczami, ktorzy jak zwykle mysleli, ze tym razem bedzie ok :]
Pozostajac dalej w glupiej mocy nadziei oczekuje kolejnej burzy, choc ciemna strona pyta sie jakie zasady zastanie.

3

sobota, 4. styczeń 2020, 16:31

Event zimowe walki padł, burzy na cc nie ma, sklep nieodświeżony. Czy zostanie to naprawione?
:thumbsup: