Легенда: Наследие Драконов – бесплатная ролевая онлайн игра





Zaklinacze Duchów

Dostępna:  od 5. poziomu.


Lady Cordelia Lady Guinevra 

Osobnicy obdarzeni bezcennym darem, którym znane są tajniki komunikowania się z duszami zmarłych i którzy od urodzenia potrafią poskramiać duchy, należą do pradawnego rodu, którego korzenie sięgają zamierzchłych czasów, kiedy świat Feo prezentował się zupełnie inaczej. Do dzisiejszych dni przetrwały tylko dwie odnogi tego wielebnego rodu, magmarska i ludzka, które zachowały ten niezwykły dar niebios. Rodziny te strzegą sekretów rytuałów jak największego skarbu i przekazują z pokolenia na pokolenia swoją tajemną wiedzę. Los zarządził, że  lady Minerwie i  lady Kordelii dany był talent ucieleśniania bezcielesnych duchów, które wyswobodziły się z martwych ciał i przeobraziły się w widmowe obrazy i moroki. Te szlachetne damy są korzennymi reprezentantkami Zaklinaczy Duchów. Wirtuozyjne władają sztuką obchodzenia się z iluzoryczną materią duchów i, używając umiejętności nekromancji i pradawnej magii, przeprowadzają eksperymenty i przenikają wgłąb świata zmarłych.

Rzeczywistość zagrobowego świata tak bardzo pochłania lady Kordelię i lady Minerwę, że żadne troski doczesnego świata nie są w stanie odwrócić ich uwagi od ważnych dla nich spraw, jednak w ich badaniach niezbędne są istoty żywych stworów. Odważni wojownicy świata Feo, którzy połączyli się w klany, dokładają wszelkich starań i inwestują wszystkie siły, żeby zwiększyć swoją reputację Zaklinaczy Duchów i zawładnąć  klanowym totemem. Pisząc krótko i na temat, obie strony, żeby zadowolić swoje potrzeby, skazane są na owocną współpracę.

    
 

W walkach z potworami, których poziom odpowiada twojemu poziomowi lub jest wyższy, możesz zdobyć istotę pupila. Istota pupila to wcielony w widmowego pupila duch zabitego wroga. Specjalne treningi, które są specjalnością  Miłej Mili i  Bony Benity, znacznie zwiększają prawdopodobieństwo zdobycia dużej ilości takich istot..
 
Drop istot
 
Poziom pupila Zwykły drop Szansa na dodatkowy drop
5
5 istot
+10 +20 +30
6
6 istot
+12 +24 +36
7
7 istot
+14 +28 +42
8
8 istot
+16 +32 +48
9
9 istot
+18 +36 +54
10
10 istot
+20 +40 +60
11
11 istot
+22 +44 +66
12
12 istot
+24 +48 +72
13
13 istot
+26 +52 +78
14
14 istotn
+28 +56 +84
15
15 istot
+30 +60 +90
 
 
 
Aby na polu bitwy móc zobaczyć i zbierać widmowe postacie pupila, trzeba wypić Eliksir Widmowego Widzenia, dzięki któremu zyskasz magiczną przenikliwość.


Istoty pupili mogą zdobywac gracze posiadający pupila. Pupil musi być na 5 lub wyższym poziomie. Nasz ulubieniec musi być przywołany, to znaczy musi siedzieć nam na ramieniu. Musi być również najedzony. Jesli poziom jego sytości spadnie w walce do 0 to nie otrzymamy istot, dlatego trzeba nakarmić go z zapasem. Duch zabitego potwora przybiera formę naszego pupila, którego przywołaliśmy, czyli walcząc np. z pupilem Iguraonkiem na ramieniu otrzymamy istoty iguraona, z pupilem atszu otrzymamy atszu itd.
Potwory, z których możemy otrzymać istoty muszą być na poziomie odpowiadającym poziomowi gracza. Wyjątkiem są tu gracze na 15 lvl, którzy mogą otrzymać istoty z potworów [14]. Potwory mogą być na wyższym poziomie niż poziom gracza, ale nie na niższym.
Można zbierac istoty polując w grupach. Jednak, jeśli w grupie są gracze na róznych poziomach, to poziom potwora musi odpowiadać graczowi na wyższym levelu. Np. jeśli w grupie są gracze 10 i 11 poziomu, to potwór musi być na poziomie 11+, aby spadła z niego istota. Istoty spadają z każdego potwora w walce i każdemu graczowi, który ma na sobie efekt Eliksiru Widmowego Widzenia. Jeśli w walce jest grupa graczy pod wpływem Eliksiru Widmowego Widzenia to każdy z nich generuje dla siebie dodatkowego potwora, identycznego do tego, na którego napadli (potwory nie mieszają się do walki z lokacji). Oznacza to, że każdy członek grupy skutecznie może zabić jednego potwora w walce, ale istoty otrzymują z każdego z nich. Tak więc, grupa dwuosobowa zbierze 2 razy więcej istot, grupa trzyosobowa - 3 razy więcej itd.
Wojownik, który uzbiera określoną ilość istot, może je przekazać przywódcy klanu, który następnie odwiedzi lady Minerwę lub lady Kordelię i wymieni wcielenia duchów pupili na reputację Zaklinaczy Duchów. Przy określonym poziomie reputacji możliwe jest kupno specjalnego totemu który podczas walki będzie chronić wojownika, cieszącego się uznaniem Zaklinaczy Duchów. Magiczny talizman jest w stanie odbijać obrażenia, zadawanie w przeciągu 5 ruchów. Ich silniejszy talizman, tym większy procent odbitych obrażeń.

Każdy cżłonek klanu, który posiada istoty przekazuje je przywódcy klanu. Można je przekazać przez handel lub przez klanowy skarbiec. Istoty nie zajmują miejsca w plecaku gracza, ale w skarbcu klanowym owszem.
Jeśli klan uzbierał przynajmniej 10 różnych rodzajów istot w liczbie 400 szt. dla każdego rodzaju to przywódca może odnieść je do  lady Minerwy i  lady Kordelii. W przypadku, gdy klan zbierze odpowiednio 15, 20, 25 róznych odmian istot, to otrzyma premię reputacji.

Premia reputacji

 

Ilość rodz. istot

Otrzymana reputacja

Premia reputacji

10

4000

brak

15

6800

800

20

9200

1200

25

12000

2000
 
 


Uwaga! Reputacja Zaklinaczy Duchów dostępna jest tylko dla wojowników, którzy są członkami klanu.


 
Witamy na oficjalnej stronie bezpłatnej gry RPG online (gry online, mmorpg) «Legenda: Wojna Smoków». Przeglądarkowe gry RPG (rpg) nie wymagają wykupienia abonamentu ani instalacji specjalnych programów. Znajdujące się na tej stronie bezpłatne gry wykonane w technologii Flash (gry flash online) można swobodnie rozpowszechniać w celach niekomercyjnych.
© 2006-2018. Powered by My.Com B.V.
OWH | Ochrona danych