Легенда: Наследие Драконов – бесплатная ролевая онлайн игра





Halloween

Krążące nad rozrytymi mogiłami widziadła budzą dzikimi jękami i obiecankami hucznej wesołości ohydne martwiaki. Trupy rozcierają zdrętwiałe od długiego leżenia w wilgotnej ziemi kości i sennie wytrzeszczają na świat puste oczodoły. Szkielety, zombie, bezcielesne duchy i inni przedstawiciele ciemnych sił za nic na świecie nie przepuszczą możliwości, żeby do woli pohulać w Feo i postraszyć jego mieszkańców w koszmarny tydzień. Natomiast miejscowi wręcz przeciwnie, z przerażeniem wyczekują zapadnięcia Nocy Szczerzącej Kły Dyni. Żywią przy tym nadzieję, że talizmany i wojownicy obronią ich przed ekscesami martwiaków.

 

Obrońcy Ogrium i Chairu! Koszmarny tydzień szykuje dla Was wiele niespodzianek - zarówno przyjemnych jak i nieprzyjemnych. Najbardziej zaciekli i nieustraszeni wojownicy bez wątpienia nieźle się obłowią w tym czasie! Pomóżcie mieszkańcom Feo rozprawić się z nieproszonymi gośćmi z martwego świata. Wykonujcie krótkie, codzienne misje i zgarniajcie cenne i użyteczne prezenty. Pomoc, której udzielicie, nie jest bezinteresowna i zaowocuje niepowtarzalnymi osiągnięciami.

 

Obchody Nocy Szczerzącej Zęby Dyni Galeria obrazów gry online Legenda: Wojna Smoków
Galeria obrazów gry online Legenda: Wojna Smoków
 
 
 Tajemnice Koszmarnego tygodnia

Na każdego wojownika, który ma własną Posiadłość, czeka miła niespodzianka: w Posiadłości pojawi się specjalny budynek-dynia z przyjaznym nietopierzykiem Perzykiem



 

Przez cały Koszmarny tydzień mądry maluch będzie bawił swego pana nowymi zadaniami, wykonując które można otrzymać wiele wspaniałych nagród i nawet zbudować własną dynię!



Po budowie dyni możesz codziennie otrzymywać przyjemne nagrody do samego końca eventu (w tym i podczas etapu nagród).
 


 

 Hodowla nasion z dyni

 

Za zabijanie potworów podczas wydarzenia można dostać Nasionko dyni.

 

Nasiona można wyhodować, a dynię rozbić i w ten sposób otrzymać słodycze, lizaki-błogosławieństwa lub cudne prezenty:

 

   

 

Podczas polowania na potwory można się też natknąć na sympatyczną Dynia, z której rzemieślnicy i alchemicy bez problemu wykonają jakąś bombkę lub inny oryginalny podarek:

 

 

W mogilnej ziemi rosną jak na drożdżach pękate pomarańczowe rośliny - Skandaliczna dynia.  Jeśli włożysz taką sztukę przeciwnikowi na głowę, przez bitą 1 godzinę nie będzie mógł założyć hełmu.

 

Od ilość założonych na głowy przeciwników dyń zależy progres Twojego osiągnięcia:

 

 

 Latarenka z dyni i obalenie władcy duchów

 

Podczas wydarzenia można wykonać Dynia-latarnia. Potrzebne są do tego Dynia z gębą i Świeca.

 

Dynia z gębą wykonuje się z:

 

       

 

Świeca robi się z wosku, pochodzącego z Ula Zygredów:

 

 

 

 

Dynia-latarnia pozwoli przebudzić w starym grobowcu drzemiące tamże siły mroku - mianowicie strasznego władcę duchów. Droga do starego grobowca prowadzi przez Porzucone Mogiły lub Mogiły Biedaków.

 

Za pokonanie władcy duchów otrzymasz amulet, którego siła zależy od Twojego poziomu:

 

 
 
Poziom gracza  Amulet
3-11 poziom

12-13 poziom

14-16 poziom

 

 
 
 
 Straszenie przechodniów

 

Po świecie zaczęły się wałęsać niespokojne duchy. Jeśli się z nimi zmierzysz, masz szansę zdobycia Złudna szata i Koszyczek na łakocie. Pozwolą Ci one straszyć mieszkańców Feo i zdobywać łakocie:

 

 

i prezenty:

 

 

Zapamiętaj, że mieszkańców możesz straszyć nie częściej niż raz na 6 godzin. Pograj im porządnie na nerwach!

 

 Wiedźmowe sprawki

 

Tylko podczas koszmarnego tygodnia masz okazję znaleźć w Feo masę osobliwości, które można wymienić u wiedźmy na cenne i przydatne przedmioty. Czarodziejka Brugilda i Wiedźma Gredea proszą o pomoc w sporządzeniu Roślinnego Eliksiru. Jeśli wykonujesz wydobywający zawód, stuprocentowo nadajesz się na pomocnika.

 

 

Oprócz zwykłych surowców do ugotowania Roślinnego Eliksiru potrzebne są specjalne surowce:

 

 

W nagrodę za pomoc otrzymasz na bank:

 

 

Za każde 5 eliksirów dostaniesz pasujący poziomem Amulet Dyniowej Mocy.

Natomiast za gorliwą pomoc możesz liczyć na osiągnięcia ziołowara.

 

 

Poziom postaci: od 3.

Dostępna: co 2 godziny.

Nagroda za misję: Drewniana dynia х2 lub słodycze.

 

Na pograniczu świata duchów

 

Czarodziejka Marika i wróżka Blodiara pragną przekroczyć granicę realnego świata i proszą Cię, żebyś zdobył cenne ingredienty dla rytuału. Naturalnie w zamian za nagrodę.

 

 

Do przeprowadzenia rytuału potrzebne są tęczowe kamienie oraz Łzy Machajany:

 

 

Poziom postaci: od 5.

Dostępna: co 4 godziny.

Nagroda za misję: Drewniana dynia х2.

 

Trująca torba

 

Po rozgromieniu oddziału martwiaków i znalezieniu torby z trującą rzeczą będziesz mógł wypróbować jej zgubne właściwości. Czeka Cię walka z wrogiem. Dowódca Noriusz i Rotmistrz Mekden wręczą ohydną torbę każdemu śmiałkowi, który odważy się wypróbować jej efekt na wrogach, a następnie zda raport o rezultatach.

 

 

Dowódcy nalegają, żeby torbę wypróbować w Krystalicznych Jaskiniach, Starej Świątyni lub na Arenie Podziemnych Rycerzy.

 

 

Poziom postaci: od 3.

Dostępna: co 6 godzin.

Nagroda za misję: Drewniana dynia х4.

 

Wygnanie złych duchów

 

Chwyt-zawierucha razem ze zwiastunką duchów gotują eliksir, żeby przepędzić złe duchy, które rozpanoszyły się w przeciągu koszmarnego tygodnia w ich chatach. Obu damom potrzebna jest na gwałt Twoja pomoc w zdobyciu niektórych ingredientów.

 

 

Yeti mają wielką słabość do:

 

Poziom postaci: od 8.

Dostępna: co 12 godzin.

Nagroda za misję: Drewniana dynia х2.

 

Talizman chroniący przed ciemnymi siłami

 

Lada moment zapadnie Noc Szczerzącej Zęby Dyni i zacznie się koszmarny tydzień, a chłopu jak na złość wyczerpały się magiczne siły w talizmanie. Tylko odważny wojownik może pomóc zaczarować talizman, żeby biedak mógł się uratować przed machinacjami martwiaków.

 

Chłop Ichwan

 

Na twoją pomoc czekają oracz Tadeusz i chłop Ichwan. Dadzą Ci talizman, który trzeba naładować energią duchów, czających się opodal Ula Zygredów.

 

 

 

Poziom postaci: od 3.

Dostępna: co 6 godzin.

Nagroda za misję: Drewniana dynia х2, Ragoût z dyni х10.

 

 Hulanki martwiaków w porcie

 

Martwiaki, szalejące w porcie przez cały koszmarny tydzień, wystraszyły wszystkich marynarzy. Właściciele statku błagają, żebyś uwolnił przystań od złych widm.

 

 

Kupca Galasza i dziedzica Waldemara połączyło wspólne nieszczęście. Na port napadły martwiaki. Obydwaj kupcy wołają rozpaczliwie o pomoc! Pomóż zakatrupić widma atszu i hakurtów, cmentarnych ogienków, a następnie też złe duchy. Galasz i Waldemar nie pozostaną Ci dłużni.

 

 

Poziom postaci: od 3.

Dostępna: co 3 godziny.

Nagroda za misję: Drewniana dynia х5, Dyniowa kukła х1.

 

Talizman Zgniłka

 

Czeladnik, który chce mieć święty spokój z martwiakami w koszmarny tydzień, prosi, żebyś zdobył dla niego kilka przegniłych na wskroś kłów potworów.

 

 

Czeladnicy Kendryk i Dżigor zauważyli, że zgniłe kły potworów odstraszają martwiaki. Dlatego proszą Cię, żebyś wybił bestiom z dziesięć zgniłych sztuk uzębienia w celu zapewnienia sobie bezpieczeństwa.

 

 

Poziom postaci: od 11.

Dostępna: kiedy czeladnikowi kończą się zgniłe kły.

Nagroda za misję: Drewniana dynia х4.

 

Koszmarna ofiara

 

Okultysta Koeszu i Nekromanta proszą Cię, żebyś dostarczył im czaszki złych istot świata Feo. Te potworne trofea wyświadczą wielką przysługę czarodziejom w koszmarny tydzień... Jakby nie było prawdziwe czarne rytuały dokonują się tylko w obecności wyszczerzonej czaszki, która patrzy na to, co się dzieje, pustymi oczodołami...

 

 

 

 
 

Czaszka

Warunki

Nagroda

Raz na 3 dni

1
od 3. poziomu

Raz na 3 dni

2
od 3. poziomu

Raz na 3 dni

2
od 4. poziomu

Raz na 3 dni

2
od 6. poziomu

Raz na 3 dni

1
od 7. poziomu

Raz na 3 dni

1
od 11. poziomu

Raz na 3 dni

2
od 11. poziomu

Raz dziennie

1
od 16. poziomu

3

Raz na 12 godzin

5
od 6. poziomu
 

 
 
 
Sklep z upominkami


W czasie trwania wydarzenia, w sklepach osady Fajtir oraz Baurwil będą dostępne symboliczne upominki:

 

Spieszcie się, bo po zakończeniu wydarzenia możliwość zakupu prezentów zniknie!
 
Talia kart «Pory roku»

Używając talii, otrzymacie:

9
 
Uwaga! Daną talię można używać tylko 1 raz dziennie w trakcie aktywnego etapu wydarzenia.
Osiągnięcia
 

Wykonaj zadania, otrzymaj itemy i uzyskaj unikalne osiągnięcia

 

Pa?dziernik - jesienne straszenie.Pod Chor?gwi? Dyni!W?a?ciciel DyniW?a?ciciel Dyni

 

Nie zapomnijcie o osiągnięciach za sezonowe pożywienie:

 
Rago?t z dyni - palce liza?!Ober?ysto, sto porcji rago?t z dyni!Spr?bowa?em rago?t raz - jem i teraz!Prawie tysi?c porcji rago?tChowa? rago?t, bo id?!Czy w Feo jest jeszcze rago?t? Dojemy przy kolacji!Legendarny po?eracz rago?t 
 
Kontrabanda
 

U oszustów  Czygryka i Gluma, zamieszkujących Góry Mroku i Kurhan Płaczu, można dostać Październikowe worki w zamian za złoto i brylanty. Zawierają one  Drewniana dynia w ilości 75 sztuk.

 

 

Uwaga! Każdy worek można kupić tylko 1 raz!

 
Nagroda

 

Pozbieraj drewniane dynie, które można wymienić na cenne nagrody i różne upamiętniające wydarzenie suweniry.

 
 
 

Nagroda

Cena

   
38
30
75

50

50

50
50
50
50
50
50
50
45
40
35

30
25
5
5
5

5

1 5

5

1

5

1
25
100
5
 

 
 

 
Uwaga! Po zakończeniu sprzedaży w Sklepie, pozostałą ilość przedmiotu Drewniana dynia będzię można wymienić tylko na pożywienie.
 

 
 
 

 

 

50 3 3 1

    oraz jedna przypadkowa rzecz z dyniowego zestawu.
 

 

Pa?dziernik - Dyniowe szale?stwo 50

    i kilka odlamków cukierek.

 

1 3 100

   

 

Nie będziesz narzekał na nudy w koszmarny tydzień!

Życzymy przedniej zabawy i zatrzęsienia trofeów!

       
  

 



 
Witamy na oficjalnej stronie bezpłatnej gry RPG online (gry online, mmorpg) «Legenda: Wojna Smoków». Przeglądarkowe gry RPG (rpg) nie wymagają wykupienia abonamentu ani instalacji specjalnych programów. Znajdujące się na tej stronie bezpłatne gry wykonane w technologii Flash (gry flash online) można swobodnie rozpowszechniać w celach niekomercyjnych.
© 2006-2018. Powered by My.Com B.V.
OWH | Ochrona danych