Легенда: Наследие Драконов – бесплатная ролевая онлайн игра





Bojownicy z Szas

Dostępność: Od 14. poziomu.

 

Niegdyś żarłogi Południowych Ziem kłaniali się siedmiu bogom. Potężni praprzodkowie plemienia, Szat, Szeu, Szachs, Eszu, Hizis, Zar i Zog, nauczyli jaszczurów sztuki wojny, a ich szamanów – sztuki czarodziejskiej. Niestety jeden z nich, Eszu, zapragnął władzy i stał pleść intrygi, aby stać się pierwszym spośród bogów. Bogowie odkryli jego plany i postanowili oddać Eszu śmierci, otruwszy go. Uśpiony bóg został pochowany w podziemnej świątyni, jednak nie umarł. Jego duch powrócił do otrutego ciała przed bram ziemi zmarłych. Poznawszy trucizny bogów i działanie ich tajemniczych czarów stało się ono źródłem nowej niszczycielskiej siły - Szas

 

 

Ta ohyda, niczym oddech demona, zaczęła przesączać się z mogiły Eszu przez ziemię i kamienie, osłabiając pozostałych bogów i pozbawiając ich rozumu. Wówczas zarłogi, pod przewodnictwem szamanów, zbuntowały się przeciw szalonym praprzodkom. Jaszczurom cudem udało się zwyciężyć w straszliwej bitwie i wypędzić bogów do podziemi, gdzie przeobrazili się oni w niewolników Eszu

 

 

Mnóstwo wielkich wojowników i szamanów spotkała śmierć w tej wojnie! Jednak zgładzony przez bogów zyskiwał szczególną sławę – ich duch stawał się patronem plemienia. Drogę do ołtarza, poświęconego jednemu z takich bohaterów, znają  Jeziorny Pustelnik i  Leśny Pustelnik żyjący na Mglistych Wyspach. Imię ducha - Szat-has, znaczy «Walczący z Szat», ponieważ zginął on w walce z tą boginią, której ogon mógł przeciąć na pół górę, a rozdwojony język przebijał na wylot pierś dorosłego wojownika. 

 

 

Gniew Eszu do dzisiaj nie wygasł, a ohyda wciąż sączy się z głębi, gdzie ukryte jest ciało przeklętego bóstwa. Dlatego duch Szat-hasa wzywa ze swojego ołtarza nieustraszonych wojowników, aby stanęli na drodze Szas i powstrzymali odrodzenie obłąkanych i mściwych bogów.
 
Swoją pierwszą potyczkę z Szas przeprowadzicie pod przewodnictwem Szat-hasa – ducha bohatera z przeszłości, który zna taktykę walki z ohydą. Weźcie pod uwagę, że dla komunikacji z tą istotą niezbędna jest umiejętność «Sakralnej wiedzy» 3-go poziomu
 
Po opanowaniu dostatecznej sakralnej wiedzy otrzymacie od Szat-hasa osobliwy podręcznik - Tezaurus, otwierający przejście do Wylęgarni ohydy, w której ukrywa się skalana istota. Postępując według wskazówek Szat-hasa, nauczycie się zdobywać z ohydnych potworów Odłamki Szas, przeobrażać je w Cząstki i oczyszczać przy pomocy Czaszy oczyszczenia, uwalniając Substancję Szas
 
   
 
Bądźcie ostrożni, ponieważ w trakcie oczyszczania Szas będziecie musieli walczyć z potężnym duchem! 
 
 
Jak już wspomniano, dla otrzymania Substancji Szas będzie potrzebna Czasza oczyszczenia. Od rodzaju Czaszy zależy ilość Cząsztek Szas niezbędnych do przeprowadzenia rytuału i ilość Substancji otrzymanej w rezultacie spalania. 
 

Czasze oczyszczenia 

 

Rodzaj czaszy

Potrzebne cząstki Szas

Otrzymana substancja Szas

150 4-6

200 6-8

300 10-12
450 17-19
600 24-26
 
 
 
Oprócz tego, zabijając potwory i rozbijając odłamki Szas, będziecie otrzymywać reputację bojowników z Szas
 

Zdobywanie reputacji  

 

Poziom potwora

Odłamek

Ilość reputacji Przedział reputacji

14

20 300

15

20 500

16

20 1000
17 20 1500
18 20 2000
19 20 2500
20 20 3000
 
 
 
 
 
Wzrost reputacji jest również dostępny za pomocą przedmiotu Iskra Niebiańskiego Ognia. Oddać ją można postaci, która wydaje   reputację. 1 Iskra daje 70 punktów reputacji.
 
Uwaga! Obowiązują następujące ograniczenia na uzyskanie reputacji:
Dla 16 poziomu: Maksymalny wzrost reputacji do 1000
Dla 17 poziomu: Maksymalny wzrost reputacji do 1500
Dla 18 poziomu: Maksymalny wzrost reputacji do 2000
Dla 19 poziomu: Maksymalny wzrost reputacji do 2500
 
 
 

Od poziomu tej reputacji będzie zależeć ilość Cząstek Szas, otrzymywanych przy niszczeniu Odłamków

Medale

 

Medal

Reputacja

Towary

500

1000

2000

3000
MISJA  
 
 
 

 

Otrzymywanie Cząstek Szas 

 

Poziom potwora

Bez medalu

Uznania

Przyjaźni Szacunku Honoru Kultu

14

40 57 58 60 62 65

15

75 112 144 147 151 154

16

138 211 277 336 355 375
17 164 245 322 356 374 395
18 195 302 401 599 660 723
19 242 364 478 722 864 969
20 281 418 565 844 1125 1450
 
 
 
Im wyższa jest wasza reputacja i umiejętność Sakralnej wiedzy, tym bardziej unikatowych Tezaurusów możecie się nauczyć. Nowe Tezaurusy zawierają informacje niezbędne do polowania na silniejsze potwory ohydy na Mglistych Wyspach i Południowych Ziemiach
 

Tezaurusy 

 

Tezaurus

Niezbędny poziom Sakralnej wiedzy

Potrzebna ilość Substancji Szas

3 otrzymuje się podczas przechodzenia misji 

5 5

8 11
11 25
14 100
17 150
20 300
 
 
 
Teraz wiecie, jak walczyć z Szas. Zabijajcie ohydne potwory i zdobywajcie Substancję – możecie ją wymieniać na nagrody przy ołtarzu.
 

Nagrody 

 

Poziom

Nagroda

Cena

16

75
100

17

100
125

18

150
150
19 250
175
20 400
200
 
 
 
 


 
Witamy na oficjalnej stronie bezpłatnej gry RPG online (gry online, mmorpg) «Legenda: Wojna Smoków». Przeglądarkowe gry RPG (rpg) nie wymagają wykupienia abonamentu ani instalacji specjalnych programów. Znajdujące się na tej stronie bezpłatne gry wykonane w technologii Flash (gry flash online) można swobodnie rozpowszechniać w celach niekomercyjnych.
© 2006-2018. Powered by My.Com B.V.
OWH | Ochrona danych