Легенда: Наследие Драконов – бесплатная ролевая онлайн игра





Śladami starożytnych rękopisów

 

Istnieją w Feo unikalne rękopisy, które nie tylko radują właściciela swoim widokiem i zajmują miejsce na półce, ale posiadają też użyteczne właściwości. 

 
Folianty można zdobyć podczas polowania na potwory od 5-go poziomu wzwyż, oraz polując na nadistoty, włączając te przyzwane za pomocą talii kart "Konlegret"  i te pokonane podczas różnych wydarzeń.  Przy tym, zabijając nadistotę macie 50% szans na zdobycie Opowieści dla każdego członka grupy.
 
Uwaga! Przy zwycięstwie nad Cerberami i Wolferami rękopisy mogą dostać maksymalnie tylko dwie osoby z grupy.
 

Tomy składają się z czterech rodzai, każdy z nich ma swoją wartość.

 

 

Typy ksiąg i ich termin życia

 

Księga

Typ księgi

Termin życia

Szkic

30 dni

Opowieść

60 dni

Historia

90 dni

 

Rozprawa

120 dni

 
 
 

 

Rozprawy posiadają specjalną magię, która jest w stanie poprawić niektóre charakterystyki swoich właścicieli. 
 
 

Efekty

 

Rozprawy magmarów

Rozprawy ludzi

Uzyskany efekt

 

 

 

 

Przez 1 godzinę obdarza błogosławieństwem kata, podwyższając poziom profesji kata o 30. Efekt nakłada się nawet w przypadku braku zawodu kata.

 

Ilość wykorzystań: 3

 

 

 

 

 

Działa jak eliksir przemiany, zmieniając losowo wygląd gracza w walce.

 

Ilość wykorzystań: 10

Przez 1 godzinę obdarza błogosławieństwem, podwyższającym odporność postaci. Moc błogosławieństwa zależy od poziomu postaci:

 

5-7 poziom
8-10 poziom
11-13 poziom
14-15 poziom
16+ poziom

 

Ilość wykorzystań: 10

Czas odnowienia: 3 godziny

 

 

 

 

Leczy wszelkie rany postaci

 

Ilość wykorzystań: 2

 

 

 

 

Nakłada efekt niewidzialności na 15 minut.

 

Ilość wykorzystań: 1

 

 

 

 

Przez 1 godzinę obdarza błogosławieństwem niepokonalności, identycznym jak efekt eliksiru niepokonalności. Działają też te same ograniczenia użycia, jak i przy użyciu eliksiru.

 

Ilość wykorzystań: 4

 

 
 
 
 
Ponadto, w zalezności od poziomu gracza i rodzaju użytej księgi, będzie wpadać do plecaka kilka zwojów pochłaniania ciosów. Im wyższy poziom gracza, tym cenniejsze będą zwoje:
 
 

7 poziom

 

8 poziom

 

9 poziom

 

10 poziom

 

11 poziom

 

12 poziom

 

13 poziom

 

14 poziom

 

 
 
Rękopisy opowiadają o następujących obszarach świata:
 
 Plac Światła,  Posiadłość Wirgold, Podnóże Kurhanu, Włości Wiatru, Wietrzna Róża, Twierdza Wygnańców. 
 
 Przepastna Szczelina, Posiadłość Budrymach, Gęstwina Ciemności, Twierdza Haldebór, Forpoczta Eldziwów, Wąwóz Gondi.
 
Kolekcję sześciu rękopisów jednej serii można wymienić na jedną przypadkową księgę z innej serii o wyższej wartości.  
 
Wymiana szkiców opowieści odbywa się bezpośrednio z plecaka, by jej dokonać nie ma potrzeby przebywania w specjalnej lokacji. Do wymiany trzeba mieć przy sobie 6 różnych ksiąg z jednej serii (tego samego koloru). 
 
Wymiana historii odbywa się w Starej bibliotece Twierdzy więziennej (wyspa Fej-Gо). Do wymiany trzeba mieć przy sobie 6 różnych ksiąg z jednej serii (tego samego koloru). 
 
6 różnych szkiców zamienia się na jedną losową opowieść;
 
6 różnych opowieści zamienia się na jedną losową historię;
 
6 różnych historii zamienia się na jedną losową rozprawę.
 
Jeśli brakuje jakiejś książki do pełnej kolekcji, można wymienić ją u innych graczy. Wymienić można tylko tomy z jednej serii: szkic nа szkicopowieść nа opowieśćhistorię nа historię. Księgi z serii "Rozpraw" nie podlegają przekazywaniu i wymianie.
 


 
Witamy na oficjalnej stronie bezpłatnej gry RPG online (gry online, mmorpg) «Legenda: Wojna Smoków». Przeglądarkowe gry RPG (rpg) nie wymagają wykupienia abonamentu ani instalacji specjalnych programów. Znajdujące się na tej stronie bezpłatne gry wykonane w technologii Flash (gry flash online) można swobodnie rozpowszechniać w celach niekomercyjnych.
© 2006-2018. Powered by My.Com B.V.
OWH | Ochrona danych