Легенда: Наследие Драконов – бесплатная ролевая онлайн игра





Klanowe wojny

STRONA CAŁKOWICIE PRZEPROJEKTOWANA
MOŻLIWE SĄ PEWNE ZMIANY I WYSTĘPOWANIE NIEŚCISŁOŚCI!

 

Nawigacja strony
 
Wniosek i przygotowanie do bitwy
Bitwa i warunki zwycięstwa
O etapach i wymaganiach
Ograniczenia w udziale
Nagrody za Klanowe wojny
Zasady naliczania punktów rankingowych
 
 


Każdy klan, który osiągnął drugi stopień, ma możliwość wzięcia udziału w klanowych wojnach. Główny cel tego wydarzenia - zwiększenie rankingu klanu uzyskanie unikalnych nagród zа wydarzenie. By wziąć udział w bitwie, w grze powinno się znajdować co najmniej 6 przedstawicieli klanu.

 


 
Wniosek i przygotowanie do bitwy

Klanowe wojny odbywają się w każdy poniedziałek, środę i piątek o 20:30, po losowaniu rozpoczynającym się o 20:15, które dobiera przeciwników do walk z bieżącego dnia. Złożyć wniosek o udział w klanowych walkach może lider klanu jego pełnomocnik (dowódca) w dowolnym momencie przed rozpoczęciem losowania (20:15). W walce biorą udział klany ze wszystkich serwerów.

Przed rozpoczęciem bitwy członkowie klanu muszą znaleźć się na Tęczowych Ziemiach, lub potwierdzić udział w bitwie poprzez systemową wiadomość na czacie gry. Po rozpoczęciu bitwy dowódca ma 15 minut, od momentu wejścia pierwszego gracza do walki, do tego, aby rozdzielić zawodników na wyspy. Przy czym nie zna on rozstawienia sił przeciwnika.


Bitwa i warunki zwycięstwa

Aby mieć wpływ na wynik bitew należy stworzyć rezerwę zawodników. Dowódca może zostawić w rezerwie 20% wojowników biorących udział w bitwie. Po rozpoczęciu bitwy, dowódca ma 1 godzinę 20 minut, na rozpoczęcie rozdzielania wojowników rezerwy według potrzeby. Od momentu rozpoczęcia zwolnienia rezerwy ma 5 minutcałkowitego rozdzielenia rezerwy, w przeciwnym razie pozostali wojownicy zostaną rozdzieleni automatycznie i losowo. Jeśli dowódca nie zdążył rozłożyć wojowników na wyspach w wyznaczonym czasie (całą 1 godzinę 20 minut lub 5 minut od momentu rozpoczęcia rozdzielania), tо rozdzielenie pozostałych wojowników odbędzie się automatycznie i losowo.
 
Aby wygrać, należy zdobyć więcej wysp niż przeciwnik. Jest 5 wysp. Na każdej wyspie rozpoczyna się walka, zwycięzcy tej walki staną się właścicielami wyspy.
 
W trakcie walki dowódca może jednorazowo wykorzystać każde dodatkowe zaklęcie:
- Zaćmienie - magiczne zaklęcie, wypowiedziane przez dowódcę klanu w trakcie walki, wezwie na pomoc potężnego Tęczowego ducha zaćmienia, który zmniejszy o 17% ilość obrażeń, zadawanych przez wroga sojusznikom;
- Rozbłysk błyskawicy - magiczne zaklęcie, wypowiedziane przez dowódcę klanu w trakcie walki, wezwie na pomoc potężnego Tęczowego ducha błyskawicy, który zwiększy o 17% ilość obrażeń, zadawanych przez sojuszników wrogowi;
- Oświecenie - magiczne zaklęcie, wypowiedziane przez dowódcę klanu w trakcie walki, wezwie na pomoc potężnego Tęczowego ducha światła, który przywróci sojusznikom 25% życiowych sił.

Dowódca, w dowolnym momencie bitwy, może przyłączyć się do jednej z niezakończonych walk. Jeśli po dołączeniu dowódcy do walki, w rezerwie są jeszcze wojownicy, to zostaną oni rozdzieleni automatycznie w losowej kolejności do trwających w danym momencie walk. Jeśli w momencie przystąpienia dowódcy do jednej z walk jeszcze nie zostało użyte dodatkowe zaklęcie, to nie będzie można go już użyć.
 

Uczestnicy wojen otrzymują cztery razy więcej osobistego męstwa i pięć razy więcej klanоwego, а za każde zwycięstwo dodatkowo2 Premiowe puzdra i 30 żetonów «Podpora klanu». Również o 4 razy zwiększono męstwo, otrzymywane przez Własny cień, ekwipunek nie ulega uszkodzeniuw walkach, а a urazy leczą się natychmiast po zakończeniu walki.


O etapach i wymaganiach

Wojny klanów podzielone są na 2 etapy:
- Pierwszy etap trwa przez trzy tygodnie. Wyniki bitew ogłaszane są w rankingu kolejnego dnia po odbytej walce. W tym etapiе klany nie są podzielone na poziomy i siłę. Możliwe są walki między nierównymi przeciwnikami.
-
Drugi etap trwa przez cztery tygodnie. Przed rozpoczęciem tego etapu wszystkie uczestniczące klany są automatycznie dzielone na trzy ligi ( Złotą, Srebrną i Brązową) na podstawie punktów zdobytych w pierwszym etapie. W drugim etapie walki odbywają się między klanami tylko wewnątrz swojej ligi. Drugi etap kończy całe wydarzenie, i to właśnie jego wyniki pozwalają na określenie głównego triumfatora i przydzielenie należnych nagród pozostałym uczestnikom.

W drugim etapie przepuszczanie walk zagrożone jest karą grzywny w wysokości 5% od wartości parametru u. Więcej o obliczaniu rankingu w artykule na końcu strony (pod tabelą z nagrodami). Warunki otrzymania kary zależą od zajmowanej przez klan ligi. Uczestnikom Złotej ligi nie wolno pominąć więcej niż 1 bitwę z rzędu​, klany, przydzielone do Srebrnej ligi, mogą przepuścić nie więcej niż 2 bitwy z rzędu, а uczestnikom Brązowej ligi nie wolno przepuścić więcej niż 4-ch bitew z rzędu.

Podczas drugiego etapu jest możliwe przejście pomiędzy ligami (zarówno wejście do wyższej ligi, jak i spadek z obecnej ligi). Do podwyższenia ligi należy spełnić dwa warunki - obecność w lidze wyżej klanu z minimalnym dopuszczalnym poziomem rankingu, oraz zdobycie przez wasz klan wymaganej liczby punktów w rankingu do następnej ligi. Aby nie wylecieć z ligi, należy nie dopuścić do obniżenia punktów w rankingu poniżej ogłoszonego progu. Progi i wartości są unikalne dla każdego sezonu, są one ustanawiane i ogłaszane w momencie pojawienia się informacji о starcie drugiego etapu.


Ograniczenia w udziale

Oprócz podstawowych wymagań co do udziału w wojnach (opisane na samym początku strony), istnieją ograniczenia dla członków klanu. W bitwach pierwszego etapu mogą brać udział gracze, będący w klanie nie mniej niż 2 tygodnie. W bitwach drugiego etapu mogą brać udział gracze, którzy wstąpili do klanu nie później niż w trakcie pierwszego etapu i znajdują się w klanie nie mniej niż 2 tygodnie. Przy czym nie ma znaczenia czy to było dołączenie do klanu czy przejście wewnątrz sojuszu. Ograniczenia i warunki są identyczne.

W wojnach również nie mogą brać udziału gracze, znajdujący się pod przekleństwem zа naruszenie praw świata Feo.


Nagrody za Klanowe wojny

Po zakończeniu sezonu rozpocznie się wydawanie nagród. Najlepszy klan, który zajął pierwsze miejsce w Złotej lidze po zakończeniu sezonu, otrzymuje certyfikatklanowy sztandar stylu z logo swojego klanu, który, oprócz tego, że jest wyjątkowy, dodaje bonus do charakterystyki «Inicjatywa» aż do rozpoczęcia kolejnego sezonu. Przy tym sztandar z herbem klanu pozostaje na zawsze. Klan otrzymuje 70 sztandarów, które należą do klanu-zwycięzcy i wracają do skarbca w przypadku wyjścia gracza z klanu
 

W nagrodęKlanowe wojny wydawane są klanowe surowce. Przywódca klanu osobiście wybiera, jakie zasoby i w jakiej ilości są potrzebne dla klanu, wymieniając specjalne certyfikaty, uzyskane na koniec sezonu. Ilość certyfikatów zależy od ligi i zajętego miejsca (ilość podano w tabeli poniżej).
 
 
Każdy certyfikat można będzie wymienić na komplet jednego z surowców. Za 1 certyfikat można zakupić:  1000,  1000,  1000,  1000,  100,  50 lub  25.
 
 
Aby historia wojen nie została zapomniana, a wyczyny klanu były widoczne dla każdego - na podstawie wyników sezonu uczestniczącym klanom zostanie przyznany pamiątkowy prezent! Specjalne regalia, otrzymane w zależności od ligi i miejsca, upiększą informację o klanie i pokażą wszystkim wasze osiągnięcia w Klanowych wojnach.


Na podstawie wyników sezonu, czeka na was wzmocnienie efektu klanowych totemów, zwiększenie otrzymywanego złota, męstwa i energii na 30 dni. Siła efektu zależy od ligi i miejsca, więcej szczegółów można zobaczyć w tabeli poniżej. Tam też znajdują się informacje dotyczące liczby certyfikatów i pamiątkowych prezentów.
 
Галерея изображений онлайн игры Легенда: Наследие Драконов
Галерея изображений онлайн игры Легенда: Наследие Драконов Nagrody za klanowe wojny Галерея изображений онлайн игры Легенда: Наследие Драконов
Галерея изображений онлайн игры Легенда: Наследие Драконов
 
Liga Miejsce Błogosławieństwo Certyfi-
katy
Efekt
wzmocnienia
totemu
Prezent
Złoto Męstwo Energia
1-е
miejsce
+10% +10% +20% 20 szt ~202% Zа miejsce
i ligę
2-е
miejsce
+9% +9% +18% 18 szt ~201% Zа miejsce
i ligę
3-е
miejsce
+9% +9% +18% 17 szt ~200% Zа miejsce
i ligę
4-е
miejsce
+8% +8% +17% 15 szt ~199% Zа ligę
5-е
miejsce
+8% +8% +17% 15 szt ~197% Zа ligę
6-е
miejsce
+7% +7% +16% 15 szt ~196% Zа ligę
7-е
miejsce
+7% +7% +16% 15 szt ~195% Zа ligę
8-е
miejsce
+6% +6% +15% 12 szt ~193% Zа ligę
9-е
miejsce
+6% +6% +15% 12 szt ~192% Zа ligę
10-е
miejsce
+6% +6% +15% 12 szt ~190% Zа ligę
Liga Miejsce Błogosławieństwo Certyfi-
katy
Efekt
wzmocnienia
totemu
Prezent
Złoto Męstwo Energia
1-е
miejsce
+5% +5% +14% 10 szt ~189% Zа miejsce
i ligę
2-е
miejsce
+5% +5% +14% 10 szt ~187% Zа miejsce
i ligę
3-е
miejsce
+5% +5% +14% 10 szt ~186% Zа miejsce
i ligę
4-е
miejsce
+5% +5% +13% 9 szt ~184% Zа ligę
5-е
miejsce
+5% +5% +13% 9 szt ~182% Zа ligę
6-е
miejsce
+5% +5% +13% 9 szt ~180% Zа ligę
7-е
miejsce
+4% +5% +12% 8 szt ~178% Zа ligę
8-е
miejsce
+4% +5% +12% 8 szt ~176% Zа ligę
9-е
miejsce
+4% +5% +12% 8 szt ~174% Zа ligę
10-е
miejsce
+4% +4% +11% 7 szt ~172% Zа ligę
11-е
miejsce
+4% +4% +11% 7 szt ~170% Zа ligę
12-е
miejsce
+4% +4% +11% 7 szt ~167% Zа ligę
13-е
miejsce
+3% +4% +10% 6 szt ~164% Zа ligę
14-е
miejsce
+3% +4% +10% 6 szt ~162% Zа ligę
15-е
miejsce
+3% +4% +10% 6 szt ~158% Zа ligę
16-е
miejsce
+3% +4% +10% 5 szt ~155% Zа ligę
17-е
miejsce
+3% +3% +8% 5 szt ~152% Zа ligę
18-е
miejsce
+3% +3% +8% 5 szt ~148% Zа ligę
19-е
miejsce
+3% +3% +8% 5 szt ~143% Zа ligę
20-е
miejsce
+3% +3% +8% 5 szt ~138% Zа ligę
Liga Miejsce Błogosławieństwo Certyfi-
katy
Efekt
wzmocnienia
totemu
Prezent
Złoto Męstwo Energia
1-е
miejsce
+2% +2% +5% 3 szt ~132% Zа miejsce
i ligę
2-е
miejsce
+2% +2% +5% 3 szt ~125% Zа miejsce
i ligę
3-е
miejsce
+2% +2% +5% 3 szt ~115% Zа miejsce
i ligę
Pozostałe
miejsca
- - - 1 szt - Zа ligę
 
Галерея изображений онлайн игры Легенда: Наследие Драконов   Галерея изображений онлайн игры Легенда: Наследие Драконов


Zasady naliczania punktów rankingowych

Ranking Klanowych wojen wykorzystuje Glicko-podobny algorytm. Ta rodzina rankingów (jak i siostrzane Elo-podobne) wykorzystywane są w wielu (jeśli nie w większości) grach online. Główną cechą tych algorytmów jest to, że liczba punktów, uzyskanych za zwycięstwo/porażkę, zależy od siły przeciwnika: to znaczy że drużyna, wygrywając z silniejszym przeciwnikiem, dostaje więcej punktów. Tym właśnie różnią się one od «płaskiego» przyznawania takiej samej liczby punktów za zwycięstwo, jak, na przykład, w piłce nożnej (i to nie wszędzie - ranking FIFA, na przykład, używa tego samego algorytmu).

W podstawie rankingów wybranej przez nas rodziny leży założenie, że im więcej drużyna prowadzi walk, tym bardziej dokładnie ranking odpowiada rzeczywistej sile drużyn. W ten sposób, odzwierciedlany ranking (ten, który jest pokazany w rankingu Klanowych wojen i, na przykład, zmiany którego wyświetlane są po bitwie) składa się z dwóch części: szacunkowego rankingu i błędu jego obliczeń. Zmiany rankingu odbywają się przy zwycięstwie albo klęsce w klanowej bitwie (przy czym, im silniejszy przeciwnik, tym więcej punktów przyznawane jest do rankingu za zwycięstwo). Błąd zaś, generalnie, maleje po każdej odbytej walce.

Wcześniej, dо 7-gо sezonu włącznie, odzwierciedlany ranking wyliczany był według wzoru: r = u - 3*s. Gdzie r - odzwierciedlany ranking, u - szacunkowy ranking, s - błąd obliczania. Ze statystycznego punktu widzenia odzwierciedlany ranking - to konserwatywna ocena rzeczywistego rankingu z prawdopodobieństwem błędu w okolicy 0,003.

Nawet nie licząc kary za opuszczenie, system sam w sobie premiuje klany, prowadzące więcej starć. Czyli, na przykład, klan, który w ciągu dwóch dni walczył z jednym i tym samym klanem, mniej więcej równym sobie siłą, i najpierw przegrał, a potem wygrał, będzie miał więcej odzwierciedlanego rankingu, niż klan, który przegapił te dwie bitwy.

Można spojrzeć na to i pod innym kątem: jeśli drużyny mają taki sam szacunkowy ranking (u), ale przeprowadziły różne ilości walk, będą one mieć różną wartość błędu (s). Czyli system jest bardziej «wiarygodny» w dokładności rankingu tej drużyny, która przeprowadziła więcej walk, i jej odzwierciedlany ranking będzie wyższy. I dlatego, żeby osiągnąć jednakowy odzwierciedlany ranking, mniej aktywna drużyna musi posiadać znacznie większy procent wygranych starć.

Od 8-gо sezonu wprowadzony został parametr «uczciwość» (h), który przy starcie KW będzie równy 1000 dla każdej z drużyn. Następnie, w przypadku opuszczenia więcej niż dozwoloną liczbę klanowych walk z rzędu, ten parametr będzie malał o wartość kary za opuszczenie. To nie tylko zwiększy «koszt» niektórych opuszczeń, ale też pomoże klanom, które przy bieżącej formule mieliby zerowy ranking, bardziej dokładnie go pilnować.

Tak więc, wzór odzwierciedlanego rankingu w KW ma postać:
r = u - 3*s + h

Każdy członek klanu może w każdej chwili sprawdzić parametry swojego klanu. W dziale «Klan» > «Zarządzanie» > «Atrybuty» wyświetlane są aktualne wartości s, u i h klanu.


 
Witamy na oficjalnej stronie bezpłatnej gry RPG online (gry online, mmorpg) «Legenda: Wojna Smoków». Przeglądarkowe gry RPG (rpg) nie wymagają wykupienia abonamentu ani instalacji specjalnych programów. Znajdujące się na tej stronie bezpłatne gry wykonane w technologii Flash (gry flash online) można swobodnie rozpowszechniać w celach niekomercyjnych.
© 2006-2018. Powered by My.Com B.V.
OWH | Ochrona danych